Zou er zo tussenspringen met een Gallisch outfitquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat iemand niet zat te wachten op lesbische scenes met Lagertha
oh wow zo langquote:
Aah. Wel al dokter geraadpleegd neem ik aan? Had ook een keer na een operatie geen gevoel meer in mijn gehemelte. Duurde zeker een paar maanden tot een half jaar, maar het is wel terug gekomen.quote:
wij staan nu bij chattingquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
Eens in de twee jaar klik ik op die chat an Fok. Ik zie dan een waslijst aan mensen staan, maar nooit iemand die iets zegt. Waarom zitten die mensen daar überhaupt?
de anesthesist en de chirurg weten neem ik aan wat ze doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah. Wel al dokter geraadpleegd neem ik aan? Had ook een keer na een operatie geen gevoel meer in mijn gehemelte. Duurde zeker een paar maanden tot een half jaar, maar het is wel terug gekomen.
Iemand heeft me gegroet, maar ik heb geen zin om terug te groeten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wij staan nu bij chatting
en de rest niet, dus die zijn er gewoon niet
True, maar het is eventueel wel handig als ze een indicatie kunnen geven van hoe lang zoiets duurt. Heb is wel je arm...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
de anesthesist en de chirurg weten neem ik aan wat ze doen
ik vind het de mooiste ontwerpen en robuust, de os'en zijn prettig in gebruik en vormen samen een mooi ecosysteem. tja dan hebben ze me misschien in vendor lock-in, maar ik zou toch niks anders willenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, al die apple-stores waren tempels toen Steve Jobbs z'n leven liet.
En ze doen net alles op een eigen manier, lastig te integreren met andere platformen ook.
Maar verder kan ik m'n vinger er niet op leggen, ze zullen vast goede producten hebben, maar ik heb iets tegen Apple
24 uur zo ongeveer volledig en na 3 dagen volledig uitgewerktquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
True, maar het is eventueel wel handig als ze een indicatie kunnen geven van hoe lang zoiets duurt. Heb is wel je arm...
Gelukkig ja. M'n broer en zus staan ook altijd klaar. Als je zo'n topic van Werkman leest, verzonnen of niet, mag ik me gelukprijzen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan nu dat. Je hebt tenslotte maar 1 vader
Ooooooohhh, ik dacht dat ze wat zenuwen hadden doorgehakt joh (zoals bij mij).quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
24 uur zo ongeveer volledig en na 3 dagen volledig uitgewerkt
lightning port > usbquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Qua telefoons is het inderdaad kut (alleen al door de laadpoort), maar de computers zijn wel echt goed hoor.
Ik heb 400 vrienden op Facebookquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk is het mij duidelijk.
Die zag ik al aankomen.quote:
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
En met Apple kan je aan een anus gebonden worden als de voorwaardes niet goed doorleest
Nu kaart je wel 2 verschillende dingen aan, van zwaar naar luchtigquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig ja. M'n broer en zus staan ook altijd klaar. Als je zo'n topic van Werkman leest, verzonnen of niet, mag ik me gelukprijzen.
Zonder outfit ook nog welquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou er zo tussenspringen met een Gallisch outfit
It doesn't readquote:
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat iemand niet zat te wachten op lesbische scenes met Lagertha
Vikings, beste serie ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |