abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167656264
Sinds enkele dagen problemen met de printer: HP Envy 5540.
Probleem: hij geeft de melding "papier is op"
Geprobeerd om het op te lossen: papier vervangen door officeel HP print papier, kleine stapel, grote stapel het helpt allemaal niet, ook een printer reset heeft het probleem niet opgelost. Ik snap er niks van.

Ik heb de volgende guide al gevolgd
http://support.hp.com/nl-nl/document/c04407499

Iemand hier nog tips?
pi_167657431
Net via een andere guide wat geprobeerd via:
en daar een status report printje geprobeerd en die kwam er in één keer uit in goede kwaliteit nu snap ik er niks meer van.

Nog maar een keer geprobeerd om het bestand te printen, helaas weer de melding "papier is op"
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:27:06 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167657843
Ik heb die printer ook maar dat is een recent model dus ik neem aan dat je garantie hebt? Het lijkt me een sensor probleem dus ik zeg, terug er mee.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Forum Admin dinsdag 27 december 2016 @ 22:28:14 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_167657893
Probeer je soms i.p.v van A4 het letter formaat te printen? Kijk hier even voor in je printersettings.
pi_167657999
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Probeer je soms i.p.v van A4 het letter formaat te printen? Kijk hier even voor in je printersettings.
Bij printer settings via de HP 5540 staat hij op printen vanuit hoofdlade, en ik heb daar gekozen voor normaal papier. Als ik in Word iets wil printen dan staat hij op A4 als formaat.
pi_167658071
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:27 schreef Hallmark het volgende:
Ik heb die printer ook maar dat is een recent model dus ik neem aan dat je garantie hebt? Het lijkt me een sensor probleem dus ik zeg, terug er mee.
Die van mij is nog onder garantie tot mei 2017 dus dat zit wel goed. Maarja als ik het zelf kan oplossen vind ik het natuurlijk fijner. Scheelt weer opsturen etc.

Ik heb al een maand terug een keer of twee gehad dat hij zei "papier is op" toen hielp het om het papier eruit en weer erin te doen" maar die vlieger gaat niet meer op. Vreemdste vind ik nog steeds dat hij wel print als ik rechtstreeks op de printer een printerstatus rapport wil printen maar niet wil printen vanuit een bestand. Zowel bij een Word als een PDF bestand de melding "geen papier".
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:33:19 #7
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167658079
Gebruik je de officiële HP cartridges of neppers?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_167658091
Lukt het maken van een kopie wel?
pi_167658188
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
Lukt het maken van een kopie wel?
dat ga ik nu proberen, dat werkt ook gewoon...
pi_167667935
Net even gebeld met HP, wat het uiteindelijk heeft opgelost was een soort van reset waarbij ik 30 seconden de power knop ingedruk moest houden terwijl de stekker uit het stopcontact was (printer wel nog verbanden via usb kabel).

Daarna meteen 2 printjes kunnen maken die meteen werkten.. Ook gehoord dat als we er niet uit kwamen ze mij een vervangende printer zouden sturen.. Fijne service op deze manier.

Aan de andere kant, het geld verdienen ze natuurlijk vooral op de cardridges
pi_167702454
lekker is dat een dag later wil ik wat printen weer dezelfde onzin papier is op error
pi_167724782
WIN10? Correcte driver?
http://h30434.www3.hp.com(...)message/td-p/5576773

quote:
I was finally able to contact customer support and they solved the mystery. The CD shipped with my printer didn't include Windows 10. The person who resolved the issue took control of my computer, completely removed the old programs, reloaded the correct driver and confirmed that all was well. Hats off to HP customer support!
  donderdag 29 december 2016 @ 22:43:52 #13
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_167745116
volgend jaar krijg ik een nieuwe printer. De laatst ehandeling was een volledige reset waarbij ik ook de taal opnieuw moest instellen etc. En vervolgens uitlijnen en printen en hier kwam nu ook de printfout melding...

Hopelijk is het met de nieuwe printer opgelost, zal wel en dan weer een zorg minder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')