Dat is toch van Roger Whittaker?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:06 schreef Bos81 het volgende:
Ruud de Wild gaat zeggen dat THe most Beautiful Girl in the World van Kiss is
Half uur. Min aftrek van binnenkomst en uitlopen dus grofweg 25 minuten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:10 schreef Joezi het volgende:
Hoe lang mag je in de top2000 kroeg staan
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Half uur. Min aftrek van binnenkomst en uitlopen dus grofweg 25 minuten.
whehe, ja dat gaat mij nooit lukkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik van de hele top 2000 dat doe er maximaal 10 '' in staan.
niet de moeite waard dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja ik kijk niet naar de lijstjes hequote:Op dinsdag 27 december 2016 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
whehe, ja dat gaat mij nooit lukken
Maar als je mijn lijstjes vergelijkt met vorig jaar valt het best mee toch?
O nee, Charlie Rich dat was hetquote:
Je weet niet welk nummer ik bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe TTquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik kijk niet naar de lijstjes he
Nou, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker! een paar jaar geleden was dat heel anders..
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:11 schreef Joezi het volgende:
Op mijn bruiloft draaiden we ook U2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Of van 1 tot 3 s'nachts.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet niet welk nummer ik bedoel![]()
jou kennende is het lief bedoeld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zou daar nooit 3 uur voor in de rij gaan staan nee. 2 uur ook niet.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik kijk niet naar de lijstjes he
JAAAquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:13 schreef essnhills het volgende:
Speciaal voor de liefhebbers:
Ohhhhhhhh deze
en dan heb je het alleen nog maar over het in de rij staan. Je reistijd moet je erbij tellen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou daar nooit 3 uur voor in de rij gaan staan nee. 2 uur ook niet.
Een uur mag je daar zitten ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze daar echt maar een half uurtje? Nee toch? Zeker een uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |