haha echt? wats gebeurdquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
Kom maar niet mee-eten Drug, eten is niet goed gelukt
Geen idee, het smaakt gewoon niet zo lekker als normaalquote:
ahww zo zielig. wat voor saus?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee, het smaakt gewoon niet zo lekker als normaal
Ik heb nu kalkoen gebruikt ipv kip, misschien dat dat het is
Spinazie a la creme (alweer)quote:
gwn zorgen voor sperziebonen in geval van noodquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Spinazie a la creme (alweer)
Ik wilde eerst naar de snackbar, maar ik kon mezelf bedwingen
Die heb ik wel in huis jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:35 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn zorgen voor sperziebonen in geval van nood
wanneer kom je vegan curry eten bij mij?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Spinazie a la creme (alweer)
Ik wilde eerst naar de snackbar, maar ik kon mezelf bedwingen
wellicht in 2017quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
wanneer kom je vegan curry eten bij mij?
ng moet zijn mond houdenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 NG die het grappig vindt dat zeer tijdens een vakantie op FOK! zit
hij is pas boosquote:
met pax en johannes?quote:
weetje, ik moest vanochtend opeens denken aan die ruzie van etsu, monique, jou en mij op facebookquote:
Moest lachenquote:
:$quote:
Crip is mooi, net meisje. Een boef als ik maakt daar geen kans bijquote:
Ik zie het probleem niet? Genoeg andere banken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:39 schreef HRC2020 het volgende:
ABN Amro brengt spaarrente verder omlaag
http://www.parool.nl/binn(...)der-omlaag~a4440411/
0,25% rente
Gierende hormonenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:46 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja hij heeft van die schattige driftbuien
"ruzie"quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
weetje, ik moest vanochtend opeens denken aan die ruzie van etsu, monique, jou en mij op facebookecht dom was dat
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moest lachen
[..]
:$
[..]
Crip is mooi, net meisje. Een boef als ik maakt daar geen kans bij
[..]
Ik zie het probleem niet? Genoeg andere banken.
uh nou ik wist niet waar het over ging maar werd wel opeens kankerhoer genoemd door haarquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"ruzie"
Je bedoelt Monique die liep te stoken en jij en ik die er gewoon geen enkele zin in hadden.
Ze komt hier nogal makkelijk over andersquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moest lachen
[..]
:$
[..]
Crip is mooi, net meisje. Een boef als ik maakt daar geen kans bij
Ik drink niet, dus ik ga lekker flink bunkeren in het etenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ga je zo dronken worden dat winnen geen optie meer is maar verliezen niet uitmaakt?
ik maak nooit ruzie :squote:Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
uh nou ik wist niet waar het over ging maar werd wel opeens kankerhoer genoemd door haarjij had ruzie met ze en toen had iemand mij opeens toegevoegd
Makkelijk of niet, ik schat mooie vrouwen op waarde, schoonheid en intelligentiequote:Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ze komt hier nogal makkelijk over anders
haha schijn bedriegtquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ze komt hier nogal makkelijk over anders
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |