Ja toch al mag je pas na 22.3 jaar grappen over iets makenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:01 schreef Drug het volgende:
[..]
dat is je goed recht
meestal beginnen de dingen pas leuk te worden als ze net over het randje zijn
Wat fcking veel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
beetje stressy when hangry
Ja net zoals gepijpt worden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:01 schreef Drug het volgende:
[..]
dat is je goed recht
meestal beginnen de dingen pas leuk te worden als ze net over het randje zijn
Mag ik je stalken met mijn gele tand? :$quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]jammer dat we iets gemeen hebben
Spannend verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed effe de filosofische kant op. Sinds ik verhuist ben wat nu al 2 maanden geleden is, merk ik dat ik niet zo netjes ben. Simpel gezegd ik leef het echte studentenleven.
Elke dag bier drinken, weinig doen, simpele kleding, mijn kamer is nog steeds een rommel en niet afgemaakt qua meubels en mijn haar doe ik ook niet altijd netjes
Als ik dat vergelijk met mijn huisgenoten is het merendeel anders, ook al zijn ze student, ze zijn niet de diehards. Ik ben btj het IBB leven gewend, goedkope huisjes en kleine kamers van 250 euro per maand, elke dag zuipen en feesten op het complex, overal bier kratten en een rommeltje en goedkope banken.
Maar ik wil een serieuzere en meer verantwoordelijke kant op, met mijn talent, intelligentie en skills zou ik ver kunnen komen
succesquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mag ik je stalken met mijn gele tand? :$
Helft van de patat en 2 frikandellen is voor mij wel genoeg.quote:
voor mij nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helft van de patat en 2 frikandellen is voor mij wel genoeg.
je bent niet eens student :") en dan spreken van studentlifequote:Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed effe de filosofische kant op. Sinds ik verhuist ben wat nu al 2 maanden geleden is, merk ik dat ik niet zo netjes ben. Simpel gezegd ik leef het echte studentenleven.
Elke dag bier drinken, weinig doen, simpele kleding, mijn kamer is nog steeds een rommel en niet afgemaakt qua meubels en mijn haar doe ik ook niet altijd netjes
Als ik dat vergelijk met mijn huisgenoten is het merendeel anders, ook al zijn ze student, ze zijn niet de diehards. Ik ben btj het IBB leven gewend, goedkope huisjes en kleine kamers van 250 euro per maand, elke dag zuipen en feesten op het complex, overal bier kratten en een rommeltje en goedkope banken.
Maar ik wil een serieuzere en meer verantwoordelijke kant op, met mijn talent, intelligentie en skills zou ik ver kunnen komen
quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Skaquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent niet eens student :") en dan spreken van studentlife^2
Je zwarte moederquote:
Gisteren geweest, wat overigens kut ging. Nu herstellen en morgen weer.quote:
Doe hoi zeggen, dan lul uit broekquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Sansa zit tegenover me in de trein
stoer ditquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:11 schreef wickedmen het volgende:
Gisteren 2 meisjes aangerand in de clubwas toffe tijd
Kifesh je praat zo tegen de kerstmanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker veel gegeten. Keer daarna gaat altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gisteren geweest, wat overigens kut ging. Nu herstellen en morgen weer.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kifesh je praat zo tegen de kerstmanben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt een engerd jijOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]
Kifesh je praat zo tegen de kerstmanal walaa wal baraa3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kifesh je praat zo tegen de kerstmanJe past wel bij Crip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
lolquote:
Ben jij dat toto?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |