ah bedankt! ik zat juist aan de onderkant van de machine te kijken.... ik ga het even proberen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:25 schreef TR08 het volgende:
Zonder jouw specifieke type machine te kennen:
Schroefjes van de bovenplaat los halen en bovenplaat er af halen. Vaak kun je dan zo bij een paar bouten/moeren die de betonblokken vast houden
Heb je nooit een wasmachine van binnen gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
waarom leg je betonblokken in je wasmachine?
Waarom wil je überhaupt die betonblokken eruit halen?? Dat ding til je met 2 man makkelijk omhoog of omlaag. Heb menig verhuizing meegemaakt en vele wasmachines in mijn handen gehad om te weten dat het gewicht best meevalt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:23 schreef bruinwerker het volgende:
Ik heb hier een Bosch serie 2 varioperfect wasmachine staan. Omdat ik vanavond ga verhuizen wil ik hier de betonblokken uithalen (woon 1 hoog). Echter heb ik geen idee hoe je deze eruit kan halen. Heb op de achterkant van de machine gekeken maar er zijn erg veel schroefjes en dingetjes. Heeft iemand een idee hoe ik deze blokken eruit kan krijgen?
Nee man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:51 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Heb je nooit een wasmachine van binnen gezien?
Beetje veel vindt je ook niet?? Bij dat toerental kun je de stukken wasmachine uit de muur en het plafond trekken en zijn je kleren in reepjes getrokkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee man.
Maar die blokken zullen er wel in zitten zodat de machine niet door je hele zolder danst als ie gaat centrifugeren met 2000 toeren.
Dan moeten die blokken ook nog de trap af. Met z'n tweeën is het wel te doen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
Dan is je wasmachine iets lichter om te tillen.
Dat weet ik, het het laatst ook met 2 man gedaan. Als je maar een goede grip hebt op het apparaat gaat het vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moeten die blokken ook nog de trap af. Met z'n tweeën is het wel te doen...
Jamaar als de blokken eruit zijn weegt dat ding niks meer (vergelijkbaar met een droger) en die blokken afzonderlijk zijn natuurlijk ook makkelijker te behappen dan het hele ding in 1xquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moeten die blokken ook nog de trap af. Met z'n tweeën is het wel te doen...
Mijn wasmachine staat op zolderquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, het het laatst ook met 2 man gedaan. Als je maar een goede grip hebt op het apparaat gaat het vrij makkelijk.
Valdt well meee hooor. Mein (profesionele) wasmachiene doett 30.000 toerren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:21 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Beetje veel vindt je ook niet?? Bij dat toerental kun je de stukken wasmachine uit de muur en het plafond trekken en zijn je kleren in reepjes getrokken.
wat een gedoequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar als de blokken eruit zijn weegt dat ding niks meer (vergelijkbaar met een droger) en die blokken afzonderlijk zijn natuurlijk ook makkelijker te behappen dan het hele ding in 1x
Ik ben overigens blij dat ik een lift heb met dit soort ongein. Gewoon een hondje eronder schuiven, naar de lift en ju.
Als jij je rug wilt verkloten succes daarmee. De mijne is al kapot. Dus ik begrijp TS volkomen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef aloa het volgende:
[..]
wat een gedoe![]()
Gewoon ff tillen, daarna een hernia, maar de wasmachine staat
Met dat toerental trek je de watermoleculen uit elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:05 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Valdt well meee hooor. Mein (profesionele) wasmachiene doett 30.000 toerren.
Ik gebruik ook geen water.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met dat toerental trek je de watermoleculen uit elkaar.
Hij kwam uit een flat zonder lift. Daar had ik hem nieuw laten bezorgen; die twee hapsnurkers waren toen ook erg blij met mequote:
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als jij je rug wilt verkloten succes daarmee. De mijne is al kapot. Dus ik begrijp TS volkomen.
2000 veel vindenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:21 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Beetje veel vindt je ook niet?? Bij dat toerental kun je de stukken wasmachine uit de muur en het plafond trekken en zijn je kleren in reepjes getrokken.
Het gaat er niet om wat jij en ik wel of niet veel vinden maar om wat die centrifugaalkrachten met die wasmachine en het wasgoed doen. Er komen enorme krachten op zo'n trommel vrij als dat ding toeren begint te maken. Dat daar best voorzichtig mee moet worden omgesprongen en zéker niet bezuinigd moet worden op bepaalde onderdelen blijkt wel uit het feit dat er verschillende wasmachines geëxplodeerd zijn enkele jaren terug omdat men daar dus wél te laks mee om was gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
2000 veel vinden![]()
Mijn auto slaat bijna af als ik onder de 2000 ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |