hij heeft iets interessant ,zijn kin is mooi..hahaquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:43 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik vind hem niet echt knap ofzo. Hij ziet er oud uit
Interessanter is of hij millionaire is of niet
Ik zie er een beetje Onno Hoes in....quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar die enorme kronen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
georgeclooney-lover, de GINA van de cos![]()
Ik vind die kin juist engquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij heeft iets interessant ,zijn kin is mooi..haha
mazz tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even een koude douche nemen
En kleinerquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Neeee echt niet ..die was veel jonger..
echt nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef maryo55 het volgende:
Stem lijkt een beetje op de Kerstman die van de week daar was.
wie is er dat weer?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie er een beetje Onno Hoes in....
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is er dat weer?![]()
ik kenn nur omo dat wasmiddel
![]()
![]()
Cor Bakker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie er een beetje Onno Hoes in....
En een muts op.quote:
geen ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:48 schreef Ranah het volgende:
maar is hij nu bewoner of langdurige gast?
Oh noes, de suite, dat is waar Row altijd bezig is met muziek!quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Ranah het volgende:
hij is er nog niet ingetrokken of verkast al? ivm zingen en de kou en dichter bij de loods en het maakt mij niet uit zeg het maar
Gast, vooralsnog. Maar die meedraait als bewoner, deels.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:48 schreef Ranah het volgende:
yep...hij huurt de B&B....alles was geregeld hij wilde niet zeggen wat voor een deal het wasquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Rob: "Betaal ik ervoor, moet ik het nog zelf doen..."
Hij betaald ervoor?
Voor de B&B.Een paar dagen logeren (aankijken) of het bevalt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Hij betaald ervoor?
Ja, hij huurt zgn. de B&B voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Hij betaald ervoor?
Die qua uiterlijk meer ja ..maar dat gladde ...nette voorkomen en dan ondertussen...quote:
Hmm, hopelijk brengt ie niet teveel geld in het laatje...quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep...hij huurt de B&B....alles was geregeld hij wilde niet zeggen wat voor een deal het was
Een kuiltje in de kin symboliseert een sterke persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Paule33 het volgende:
[..]
zit in een gaatje,mooi,mijn overleden moeder ook.
tot iemand vrijwillig vertrekt meen ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor de B&B.Een paar dagen logeren (aankijken) of het bevalt.
Gewoon de nieuwe inwoner als Ruud weggaatquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:48 schreef Ranah het volgende:
Ja en niemand vraagt waarvan....quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Hij betaald ervoor?
Dexterquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:42 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee,de meest seriemoordenaar zijn vaak neetjes en zelfs doctors zijn..
Dat vastgoedmiljonair is hier ontstaan toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:48 schreef Injetta het volgende:
De bewoners krijgennu te horen wie hij echt is en wat hijmdaar komt doen....
Wij moeten vooral.blijven geloven in dat vastgoed miljonairs verhaal.
Billy wilde dat dus meteen weten, wat ze er aan verdienden, maar dat wilde hij niet zeggen. Alleen: "was allemaal geregeld" en iets over de kostprijs.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk brengt ie niet teveel geld in het laatje...
Dat zegt hijquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Hij betaald ervoor?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vastgoedmiljonair is hier ontstaan toch?
Kan best anders.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:51 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Is gewoon een vriend/ kennis van jdm. Kan niet anders
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Als iemand gaat is hij dan automatisch de nieuwe bewoner? Ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |