Goed werk, collega.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Laat niemand zeggen dat ik niet productief ben op mijn werk:
Dit artikeltje heb ik voor de FP geschreven. Allemaal even lezen en een comment plaatsen dat het een fantastisch artikel is!
Pistons verslaan Cavaliers in NBA
Donequote:Op dinsdag 27 december 2016 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Laat niemand zeggen dat ik niet productief ben op mijn werk:
Dit artikeltje heb ik voor de FP geschreven. Allemaal even lezen en een comment plaatsen dat het een fantastisch artikel is!
Pistons verslaan Cavaliers in NBA
heb t verder niet gelezen eerlijk gezegdquote:
hahhaahahhahahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb t verder niet gelezen eerlijk gezegd
Ja, nog even uitbuiken vandaagquote:
oh hoi djenn, jij ook hierquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:37 schreef djenneke het volgende:
Hallo lieve mensen
Ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad
De tl/dr is: Pistons winnen van de Cavaliers. LeBron James deed niet mee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb t verder niet gelezen eerlijk gezegd
aha! dat moet een goed stuk zijn!quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De tl/dr is: Pistons winnen van de Cavaliers. LeBron James deed niet mee.
Vorig jaar lagerquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, nog even uitbuiken vandaag
gelukkig twee weken vakantie nu
Vorig jaar stond deze rond 1750 ofzo. Echt schandalig.quote:
Geef het nog een paar jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn 'Byrds gaan eruit'-angst is dus nog niet helemaal gegrond zo te horen. Gelukkig
ah gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Turn Turn Turn Turn Turn staat er ook in
Waarover? Welke studie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo ook effe een tentamentje oefenen, volgende week donderdag mogen we weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |