omdat het een goede track is!quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:09 schreef Lamabal het volgende:
De tering, waarom staat macklemore zo hoog?
Niet haten op Mackquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:09 schreef Lamabal het volgende:
De tering, waarom staat macklemore zo hoog?
Ik niet maar het is wel een fijn nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:10 schreef Zorro het volgende:
Ok, geef maar toe, wie er schuldig aan dat deze ongein hier in staat?
Of laag, hoe je het maar bekijktquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:11 schreef Lamabal het volgende:
Vind hem wel goed, dat niet daarvan, maar wel iets te hoog
Bij het volgende nummer heb ik dat idee nog meerquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:12 schreef Zorro het volgende:
Zit er gewoon iemand door het nummer heen te praten zeg.
Wat?
Hoezo, "Dat hoort zo"?
Raar.
Dat was hip in 2013 blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij het volgende nummer heb ik dat idee nog meer
live wel erg goedquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb die Stromae-hype nooit begrepen.
quote:
Je gaat me toch zeker niet vertellen dat dit nog een hype is ook?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb die Stromae-hype nooit begrepen.
ik ben er niet schuldig aan, maar ik vind het ook niet erg eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:10 schreef Zorro het volgende:
Ok, geef maar toe, wie er schuldig aan dat deze ongein hier in staat?
Ik nomineer hypes heel anders dan het gemiddelde gepeupelte.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je gaat me toch zeker niet vertellen dat dit nog een hype is ook?
Hij leeft in ieder geval nog.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:16 schreef Mani89 het volgende:
De meest overschatte artiest van de laatste 10 jaar.
Helaas.quote:
dat is tegenwoordig al heel wat!quote:
is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan we de 205 topics eigenlijk wel halen dit jaar?
We zijn al goed op weg...quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
Nee want straks gaat iedereen dartsen kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop het niet. Dat betekent dat we onze tijd dit jaar iets nuttiger hebben besteed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
Daarentegen gaan we wel schandalig hard met het darten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dat betekent dat we onze tijd dit jaar iets nuttiger hebben besteed.
Gewoon af en toe wat nummers omdraaien en verwisselen, dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
Tussendoor nog iemand laten overlijden helpt ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat nummers omdraaien en verwisselen, dan lukt het wel.
Ja er staat een hoop onzin in die reeks.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarentegen gaan we wel schandalig hard met het darten.
nou dat hielp het tempo eerder om zeep op dat momentquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tussendoor nog iemand laten overlijden helpt ook.
Ik heb alleen maar nuttige bijdrages geleverd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja er staat een hoop onzin in die reeks.
Als het Chris Martin is zie ik de reacties anders al binnenstromen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat hielp het tempo eerder om zeep op dat moment
nou nee hoor. ik wens hem dat niet toe. een eeuwige poliep daarentegen.....quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het Chris Martin is zie ik de reacties anders al binnenstromen.
Van blijdschap dan.
Liever niet, staan ze volgend jaar nog hoger en vaker in de lijst en nooit meer nieuwe nummers om af te zeikenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van blijdschap dan.
Die is wel goed iddquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind het origineel van Robbie Williams mooier
Ik bedoel ook het moment he. Niet het overlijden. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou nee hoor. ik wens hem dat niet toe. een eeuwige poliep daarentegen.....
Ik zal een vreugdedansje doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van blijdschap dan.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van blijdschap dan.
ja had het nog bijna gemist ookquote:
zo komt het wel heel dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:29 schreef Nizno het volgende:
Jammer dat na zo'n mooie liedje ineens zo'n gedrocht komt.
Deze is mooiquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:29 schreef Nizno het volgende:
Jammer dat na zo'n mooie liedje ineens zo'n gedrocht komt.
Was er iemand met een pruik en zonnebril op de begrafenis?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
De Dear Mama van dit liedje is ook al overleden in 2016.
69 geworden nog, niet slecht voor een 'crack fiend'.
Ik weet het, "mooie" dat kan niet.quote:
autocorrect hequote:Op dinsdag 27 december 2016 11:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het, "mooie" dat kan niet.
Maar het is een quote he!
Hij had het allemaal zelf gebruikt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
2Pac zelf is maar een week drugdealer geweest. Na een weekje vroeg zijn 'baas' zijn drugs terug omdat 2Pac een te slechte verkoper was...
ja is wat doods tegenwoordigquote:
Het is best een goede verkoper hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
2Pac zelf is maar een week drugdealer geweest. Na een weekje vroeg zijn 'baas' zijn drugs terug omdat 2Pac een te slechte verkoper was...
Ik snap niet dat dat zo heet. Meestal is het autoerror.quote:
Dan in elk geval wel een goede acteur. In een paar prima films gespeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is best een goede verkoper hoor
Miljoenen albums, en niet eens een goede rapper
mee eens, maar voor sommige woorden is het wel handig.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat zo heet. Meestal is het autoerror.
of autoterrorquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat zo heet. Meestal is het autoerror.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
In dit tempo halen we de 205 topics niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |