zo komt het wel heel dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:29 schreef Nizno het volgende:
Jammer dat na zo'n mooie liedje ineens zo'n gedrocht komt.
Deze is mooiquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:29 schreef Nizno het volgende:
Jammer dat na zo'n mooie liedje ineens zo'n gedrocht komt.
Was er iemand met een pruik en zonnebril op de begrafenis?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
De Dear Mama van dit liedje is ook al overleden in 2016.
69 geworden nog, niet slecht voor een 'crack fiend'.
Ik weet het, "mooie" dat kan niet.quote:
autocorrect hequote:Op dinsdag 27 december 2016 11:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het, "mooie" dat kan niet.
Maar het is een quote he!
Hij had het allemaal zelf gebruikt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
2Pac zelf is maar een week drugdealer geweest. Na een weekje vroeg zijn 'baas' zijn drugs terug omdat 2Pac een te slechte verkoper was...
ja is wat doods tegenwoordigquote:
Het is best een goede verkoper hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
2Pac zelf is maar een week drugdealer geweest. Na een weekje vroeg zijn 'baas' zijn drugs terug omdat 2Pac een te slechte verkoper was...
Ik snap niet dat dat zo heet. Meestal is het autoerror.quote:
Dan in elk geval wel een goede acteur. In een paar prima films gespeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is best een goede verkoper hoor
Miljoenen albums, en niet eens een goede rapper
mee eens, maar voor sommige woorden is het wel handig.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat zo heet. Meestal is het autoerror.
of autoterrorquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat zo heet. Meestal is het autoerror.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
In dit tempo halen we de 205 topics niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |