Tussendoor nog iemand laten overlijden helpt ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat nummers omdraaien en verwisselen, dan lukt het wel.
Ja er staat een hoop onzin in die reeks.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarentegen gaan we wel schandalig hard met het darten.
nou dat hielp het tempo eerder om zeep op dat momentquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tussendoor nog iemand laten overlijden helpt ook.
Ik heb alleen maar nuttige bijdrages geleverd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja er staat een hoop onzin in die reeks.
Als het Chris Martin is zie ik de reacties anders al binnenstromen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat hielp het tempo eerder om zeep op dat moment
nou nee hoor. ik wens hem dat niet toe. een eeuwige poliep daarentegen.....quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het Chris Martin is zie ik de reacties anders al binnenstromen.
Van blijdschap dan.
Liever niet, staan ze volgend jaar nog hoger en vaker in de lijst en nooit meer nieuwe nummers om af te zeikenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van blijdschap dan.
Die is wel goed iddquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind het origineel van Robbie Williams mooier
Ik bedoel ook het moment he. Niet het overlijden. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou nee hoor. ik wens hem dat niet toe. een eeuwige poliep daarentegen.....
Ik zal een vreugdedansje doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van blijdschap dan.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van blijdschap dan.
ja had het nog bijna gemist ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |