Ik vind ze live erg sterk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb Coldplay nog nooit live gezien![]()
Staat wel hoog op mijn verlanglijstje, net onder (de veel obscuurdere) Beach House en Eleventyseven.
Ik ook niet, heb wel spijt dat ik toen op het malieveld niet ben geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb Coldplay nog nooit live gezien![]()
Staat wel hoog op mijn verlanglijstje, net onder (de veel obscuurdere) Beach House en Eleventyseven.
Ik ga normaal elk jaar maar dit jaar heel misschien alleen 29 op 30-12 en dan idd van 01 tot 03 anders is het niet de moeite.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar uhm, laatste inloop cafe is om 1 uur. Open tot 3 uur. Welke Fokkers gaan er mee naar het cafe morgen of overmorgen?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:49 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje moet je eens met karaoke opzetten. Vrij lastig
Die gaat in de categorie "Hexakosioihexekontahexafobie" met galgjequote:Op dinsdag 27 december 2016 01:49 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje moet je eens met karaoke opzetten. Vrij lastig
Dan had If You Tolerate This Your Children Will Be Next ook wel wat mogen stijgen maar dat is helaas niet gebeurd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is ook nieuw? Komt vast omdat Trump president is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |