Dat reageert natuurlijk op de plaat die wordt ingestapt, en net hoorde je daar al een stukje van.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stond net #1490 Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll
ok
Ja doe maar niet. Het is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:10 schreef D. het volgende:
Weer beginnen over vrouwen op de radio is wat teveel van het goede wellicht
Nee!quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat living doll niet in de uren van Gerard zit...
JA ANDERS WAS HET ECHT LEUK GEWEEST MAN ALS HIJ VOOR DE 102332334E KEER WEER MEE GING PLAYBACKEN HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat living doll niet in de uren van Gerard zit...
Ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:10 schreef Bugno het volgende:
Ben ik weer. Mijn nieuwe UI met complimenten overladen kan hieronder
Het is Bethquote:
Ik erger me mateloos aan dat soort gebral over vrouwen die geen radio kunnen maken maar deze muts doet er weinig aan het tegendeel te bewijzen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:10 schreef D. het volgende:
Weer beginnen over vrouwen op de radio is wat teveel van het goede wellicht
Wie is het?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:10 schreef Bugno het volgende:
Ben ik weer. Mijn nieuwe UI met complimenten overladen kan hieronder
Iemand toevallig Marisa gehoord vannacht? Ben wel benieuwd hoe zij het doet, maar dat tijdstip slaap ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me mateloos aan dat soort gebral over vrouwen die geen radio kunnen maken maar deze muts doet er weinig aan het tegendeel te bewijzen.
Begin het eigenlijk bijna te geloven.
Door Gerard vind ik het liedje helemaal niet leuk meer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:11 schreef Paul het volgende:
[..]
JA ANDERS WAS HET ECHT LEUK GEWEEST MAN ALS HIJ VOOR DE 102332334E KEER WEER MEE GING PLAYBACKEN HAHAHAHAHAHA
Ik denk dat Eva de uitzondering is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me mateloos aan dat soort gebral over vrouwen die geen radio kunnen maken maar deze muts doet er weinig aan het tegendeel te bewijzen.
Ik klaag niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef peaceman het volgende:
toch vind ik dit een opvallende binnenkomer.
Is natuurlijk ook onzin, Eva K en Angelique bij 3fm vind ik eigenlijk prima. Claudia had teveel niet grappige items maar was helemaal niet zo vervelend als het topic beweerde en die Yora bij Radio 2 vond ik ook zo slecht niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar veel hardrock en metal enzo binnengekomen. Ik denk eigenlijk dat ze ergens hebben zitten rallyen op een of ander metalforum.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef peaceman het volgende:
toch vind ik dit een opvallende binnenkomer.
Die deed het behoorlijk en draaide ook best wat leuke muziek!quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iemand toevallig Marisa gehoord vannacht? Ben wel benieuwd hoe zij het doet, maar dat tijdstip slaap ik
Bij Studio Brussel (_O_) loopt er wel wat capabel vrouwelijk volk rond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, sorry matige zangeresjes herken ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef Bugno het volgende:
Godver, dacht hier in het Top2000-topic wel wat kenners te treffen...
Het is dus Beth Gibbons...van Portishead enzo. Maar ik vermoed dat deze UI geen lang leven beschoren is
Ja die had ik wel herkend, uiteraard. Alleen ik was met 25 andere dingen bezigquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef Bugno het volgende:
Het is dus Beth Gibbons...van Portishead enzo. Maar ik vermoed dat deze UI geen lang leven beschoren is
Gewoon verkeerde liedje in de wachtrij aanklikkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef Paul het volgende:
Wie is er hier radiotechniekman en weet wat er gisteren en vandaag mis ging bij Evalien?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Studio Brussel () loopt er wel wat capabel vrouwelijk volk rond.
Ik vind een paar nummers van Portishead leuk, maar ik zou ze niet herkennen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef Bugno het volgende:
Ik heb haar wel eens gehoord toen ze nog de vroege ochtendshifts deed, ze heeft een hele lieve, vriendelijke stem, prettig wakker worden. Ze draaide leuke muziek, gevarieerd, dankzij haar heb ik o.a. Heroes and Villains van The Beach Boys ontdekt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iemand toevallig Marisa gehoord vannacht? Ben wel benieuwd hoe zij het doet, maar dat tijdstip slaap ik
Inb4 Mexicanobakker "belachelijk"quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:13 schreef Max23 het volgende:
Overigens moet ik nog steeds lachen dat het Pokémon lied zoveel gestegen is
Van 1666 naar 232![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |