nee dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah deze vrouw is weer aan de beurt, hopelijk is ze beter in vorm dan gisteren
Ze hebben bij Radio 2 natuurlijk geen autocue.quote:
De start is niet zo goed...quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah deze vrouw is weer aan de beurt, hopelijk is ze beter in vorm dan gisteren
Ah dit is dus de schuld van een of andere feminazi. Waarom ben ik niet verbaasd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt allemaal door Jetje die vond dat de top 2000 een mannenfeest was
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze is wel prettig om naar te kijken
Multiculti is ze nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me wel ingewikkeld met al die knoppen en zus en zo en fouten maken is menselijk maar joh, dit is net als dat een voetballer in de Eredivisie twee meter voor open doel nog naast trapt. Je verwacht dat het bij de F 'jes van Schubbekutteveen gebeurt maar hier niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
I kinda jinxed it.
Maar serieus, letterlijk iedere idioot kan dit toch beter?
Please god no.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat living doll niet in de uren van Gerard zit...
Top 200quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat nu ook nu live http://www.nporadio2.nl/top2000quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stond net #1490 Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll
ok
Goed verwoordquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me wel ingewikkeld met al die knoppen en zus en zo en fouten maken is menselijk maar joh, dit is net als dat een voetballer in de Eredivisie twee meter voor open doel nog naast trapt. Je verwacht dat het bij de Fjes van Schubbekutteveen gebeurt maar hier niet.
Ja inderdaad. Wat een dom wijf zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:10 schreef asco het volgende:
[..]
Staat nu ook nu live http://www.nporadio2.nl/top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |