Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je luistert daar dus continu naar.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik herken in mezelf de vervelende eigenschappen van mijn moeder
Coldplay is nog niet hoorquote:
Grappen? Was het maar een grap!quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan we nog grappen maken over de inspiratie voor The Hardest Part?
Blue Hotel, die stem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, Blue Hotel en Town Called Malice
De eerste ken ik niet, de tweede is mooi! Ben benieuwd naar de eerstequote:Op dinsdag 27 december 2016 00:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, Blue Hotel en Town Called Malice
Bazennummer datquote:
Het lijkt eropquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay is nog niet hoor
Gelukkig is het een goed nummer, dat scheelt.quote:
Coldplay mocht willen dat ze het niveau van the Carpenters ook maar met 1% benaderenquote:
kan er weinig mee, maar muzikaal is het wel gepolijst jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef Bugno het volgende:
Carpenters hebben stiekem echt heel veel mooie platen gemaakt
Klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef Bugno het volgende:
Carpenters hebben stiekem echt heel veel mooie platen gemaakt
Ze is wel prettig om naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah deze vrouw is weer aan de beurt, hopelijk is ze beter in vorm dan gisteren
Daarna bakte ie er niks meer van dus volgens mij hebben ze daar na de finish de brommer geconfisqueerd ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:03 schreef Bugno het volgende:
[..]
Maar die prestatie was ook echt hilarisc, zie sig. Dat kon helemaal niet natuurlijk
Die had ook wel de kutste vuurdoop die je je kunt bedenken natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Is het zo goedquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Coldplay mocht willen dat ze het niveau van the Carpenters ook maar met 1% benaderen
Op Rob na zijn ze allemaal niet in vorm.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ze is van SBS dus verwacht er niet teveel van.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Chris Martin heeft het zelf gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |