Dat is ook gewoon een bazenplaat.quote:Op maandag 26 december 2016 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Alleen Chocolate Salty Balls zou ik op kunnen noemen als lied van hem.
lees net dat er weer een vertraging van de NS bij Gouda isquote:Op maandag 26 december 2016 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Afhankelijk van hoe je gaat kan het echt wel pijnlijk zijn
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Al heb ik dat nummer een beetje teveel gehoord. Maar ik snap de emotie ervan wel.quote:Op maandag 26 december 2016 23:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Papa is sinds ik vader ben én helaas mijn vader verloren ben echt kippenvel. En meestal tranen
Komt nog zat moois aanquote:Op maandag 26 december 2016 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon 4G. Wilde eigenlijk in slaap vallen maar voor dit nr maak ik uitzondering
T ist origineel dus t kan nog met The young ones.quote:
Lijk ook nogal op 'm, inclusief eigenschappen die je liever niet hebtquote:Op maandag 26 december 2016 23:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Al heb ik dat nummer een beetje teveel gehoord. Maar ik snap de emotie ervan wel.
Een soort van MASH UPquote:Op maandag 26 december 2016 23:58 schreef peaceman het volgende:
Nou Mash mag volgend jaar wel weer wat hoger
Absoluut.quote:Op maandag 26 december 2016 23:58 schreef peaceman het volgende:
Nou Mash mag volgend jaar wel weer wat hoger
Schitterende nieuwe UI.quote:Op maandag 26 december 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer van MASH vond ik nou een leuke ontdekking, die ga ik vaker beluisteren.
Op je vader?quote:Op maandag 26 december 2016 23:59 schreef Bugno het volgende:
[..]
Lijk ook nogal op 'm, inclusief eigenschappen die je liever niet hebt
Aanrijding met persoon volgens de borden.quote:Op maandag 26 december 2016 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
lees net dat er weer een vertraging van de NS bij Gouda is
Kwik niet weten wat die aan t doen isquote:
Ik moet nog n nieuwe, deze is van n verloren weddenschap. Tips?quote:
Nee, dit is met The Young Onesquote:Op maandag 26 december 2016 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
T ist origineel dus t kan nog met The young ones.
Checkquote:
Niet zo uit de hoogte hè.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Colombiaantjes moet je kort houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |