Je schrijft maar.quote:Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant.
Een aantal jaren geleden gingen we altijd naar zijn optredens. Sinds hij meer met Zuid-Afrikaans doet, is de interesse wat weg gezakt. We hebben nog wel een mooie songtekst met zijn handtekening eronder.quote:Op maandag 26 december 2016 23:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik woonde in jouw hoofdStef is echt heel goed..niveautje Brel dit
Dat is mijn waarheid.quote:
Zie je dat ik het wel ken.quote:
Is goed hoor, Stijn.quote:Op maandag 26 december 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht nummer.
Het ergste is dat Marco al een prima boegbeeld-nummer van Warchild had met De Speeltuin, wat wél een prima nummer is. Wat Zou Je Doen was echt helemaal nergens voor nodig.quote:
Dat is niet strafbaar.quote:Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is mijn waarheid.
Gelukkig zonder slecht matige act.quote:
Gewoon 4G. Wilde eigenlijk in slaap vallen maar voor dit nr maak ik uitzonderingquote:Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zie je dat ik het wel ken.
Maarree,, internetconnectie gevonden in bed?
Papa is sinds ik vader ben én helaas mijn vader verloren ben echt kippenvel. En meestal tranenquote:Op maandag 26 december 2016 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden gingen we altijd naar zijn optredens. Sinds hij meer met Zuid-Afrikaans doet, is de interesse wat weg gezakt. We hebben nog wel een mooie songtekst met zijn handtekening eronder.
Nooit naar gekeken. Alleen Chocolate Salty Balls zou ik op kunnen noemen als lied van hem.quote:Op maandag 26 december 2016 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toevallig is Glory Box een in your face Isaac Hayes sample
Alleen 'theme from Shaft' (die ken je misschien wel een beetje als je naar de nacht van de popmuziek/top 2000 a gogo kijkt) stond er toen in
Wat een sukkel is dat he? Haha.quote:
JCgodquote:
Heel hoog gebouw is het best.quote:Op maandag 26 december 2016 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Afhankelijk van hoe je gaat kan het echt wel pijnlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |