zo vaak? 2 keerquote:Op maandag 26 december 2016 22:52 schreef 4-elements het volgende:
Ligt het aan mij of gaat alles een beetje slordig dit jaar? Al zo vaak dat ze een verkeerd nummer hebben ingestart.
nou dat wordt wel een top 2006 als ze elke dag zo'n fout makenquote:
Dat valt mij ook op. Ik hou er wel van.quote:Op maandag 26 december 2016 22:52 schreef 4-elements het volgende:
Ligt het aan mij of gaat alles een beetje slordig dit jaar? Al zo vaak dat ze een verkeerd nummer hebben ingestart.
Al de derde grote fout ja, en ook behoorlijk wat versprekingen gehoord ook.quote:Op maandag 26 december 2016 22:52 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2016 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen? Ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel fouten worden gemaakt.
En dan nu Kane, nog zo'n blunder.
Ruud vergat vandaag ook een liedje, dus moest effekes wisselen.quote:
ow ja dat is waar. ilse en JW kwamen ineens hoger in de lijstquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Kane is de schuld van de niet-Fok vrouwen.
ow maar dat heeft Rob ook wel eens gedaanquote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruud vergat vandaag ook een liedje, dus moest effekes wisselen.
quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om de stekker er voor vandaag uit te trekken.
Mazzel!
Toedels!quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
Sws is dat hele Woezel en Pip erg leuk en voor een goed doel.quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ontdekt dat Dinand voor Woezel en Pip heel mooie liedjes heeft gemaakt.
Maar niemand stemt op 'de Sloddervos' of 'Allerbeste vriendjes'.
so glad you made it vind ik wel kek.quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Damn Those Eyes kan ik wel waarderen maar dit
Slaap lekker MMquote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Mazzel!
Als dat de zanger is, dan lijkt hij op uncle Jesse uit Full House. Ook vocaal.quote:Op maandag 26 december 2016 22:53 schreef richolio het volgende:
Kane is technisch gezien een veel betere vocalist dan Brian May.
quote:Op maandag 26 december 2016 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, ik heb de Kerstdagen weer overleefd met de familie. Nu lekker weer volop meeposten
Heb gelukkig zonder al te veel gezeik met een oortje ingezeten, dus niet veel gemist. Maar dat ze 2 nummers hadden omgedraaid heb ik wel even gemist.
Heb inmiddels minstens 4 missers gehoord. Vraag me niet ze allemaal te herhalen (verkeerde volgorde draaien, verkeerde nummer van Volumiaquote:
Dat gebeurt meestal wel 1 keer per top 2000 ja. Verkeerde versies draaien maar heel af en toe. Het verkeerde lied draaien is maar 1x eerder gebeurd wat ik weet.quote:Op maandag 26 december 2016 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow maar dat heeft Rob ook wel eens gedaan
Je lekker vol zitten Kanen met gourmet?quote:Op maandag 26 december 2016 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, ik heb de Kerstdagen weer overleefd met de familie. Nu lekker weer volop meeposten
quote:Op maandag 26 december 2016 22:54 schreef Cee het volgende:
Hiervan zijn er ook een aantal dood gegaan dit jaar.
Van de motorclub bedoel ik dan he.
g'avondquote:Op maandag 26 december 2016 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb gelukkig zonder al te veel gezeik met een oortje ingezeten, dus niet veel gemist. Maar dat ze 2 nummers hadden omgedraaid heb ik wel even gemist.
quote:Op maandag 26 december 2016 22:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Kensington is eigenlijk een versie van Kane.
2x0 is nog steeds 0.quote:Op maandag 26 december 2016 22:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Kensington is eigenlijk een verbeterde versie van Kane.
Gisteren ja. Vandaag Chinees gegeten, iedereen was te lam om te koken.quote:Op maandag 26 december 2016 22:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Je lekker vol zitten Kanen met gourmet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |