Mij wel bekend...quote:
Terwijl The Smiths niks deden in Amerika. In Nederland ook amper.quote:Op maandag 26 december 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Die janktoon in dit nummer heb ik 3 dagen achter elkaar gehoord in Austin, USA, waar ze het gebruikte als sample in een tune voor een Haunted House rond Halloween, dat op de parkeerplaats tegenover ons hotel stond.
Vrouwtje die je gefriendzoned had trouwde met een enorme kneus?quote:Op maandag 26 december 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze en I Know It's Over wel heel zwartgallig ja. Die laatste was meer van toepassing op mij dan deze, overigens.
Ach, zo'n auto met bedrijfsnaam is niet iets waar ik graag privé mee zou rijdenquote:Op maandag 26 december 2016 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is op zich wel erg jammer.
Dan heb je nog nooit naar Giles Corey geluisterd.quote:Op maandag 26 december 2016 22:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Alhoewel "Feeling him gnawing my heart away hungrily" ook niet heel vrolijk is
Met een bos bloemen in z'n broekzak ?quote:Op maandag 26 december 2016 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Toch was het tof om Morrissey live te zien optreden.
*zoekt op*quote:Op maandag 26 december 2016 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit naar Giles Corey geluisterd.
Ow zo? Dat maakt het anders ja. Dat is niet zo cool.quote:Op maandag 26 december 2016 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, zo'n auto met bedrijfsnaam is niet iets waar ik graag privé mee zou rijden
Jan kreeg even geen aandacht.quote:
Die toon viel me eerst niet eens op als sample van dit nummer, maar ineens viel het muntje.quote:Op maandag 26 december 2016 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl The Smiths niks deden in Amerika. In Nederland ook amper.
laat je je vrouw nu 3 afwasrondes doen?quote:Op maandag 26 december 2016 22:37 schreef Dwersdriever het volgende:
Zo, gasten de deur uit. Vaatwasser voor de derde keer draaiende. Tijd om weer van de Top 2000 te genieten.
Hang the DJquote:Op maandag 26 december 2016 22:35 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
The Smiths heeft nog wel erger.
Komt in de buurt ja.quote:Op maandag 26 december 2016 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrouwtje die je gefriendzoned had trouwde met een enorme kneus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |