quote:Op maandag 26 december 2016 22:30 schreef Berkery het volgende:
Als het een beetje meezit kan er dit jaar een auto weg en mag ik met de trein naar mijn werk
De top 2000quote:Op maandag 26 december 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zou ik dit in godsnaam van moeten kennen dan? Een reclame, een film?
ik kan niet met de trein naar mn werkquote:Op maandag 26 december 2016 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik ga ook altijd met de trein. Prima te doen en stuk relaxter dan met de auto. Vind ik... maar dat ligt ook aan waar je naartoe moet, denk ik.
quote:Op maandag 26 december 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de zus van Cockney, Jett?
Boeit mij weinig wie er wekelijks in een uitverkocht Wembley of Ziggo Dome staan.quote:Op maandag 26 december 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wereldberoemde Steve Harley en Cockney Rebel, ze stonden van de week nog in een uitverkocht Wembley stadion, jawel. Nee sorry.
Hopelijk krijgt hij een poliep te verduren.quote:Op maandag 26 december 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de broer van Cockney, Jett?
Ik ga met werk van Apeldoorn naar Zwolle verkassen, kwartier met de trein ipv 45 minuten autoquote:Op maandag 26 december 2016 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook altijd met de trein. Prima te doen en stuk relaxter dan met de auto. Vind ik... maar dat ligt ook aan waar je naartoe moet, denk ik.
Niet gelezen. Ga maar lekker genieten van The Smiths nu.quote:Op maandag 26 december 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit mij weinig wie er wekelijks in een uitverkocht Wembley of Ziggo Dome staan.
Je hoort er tegenwoordig alleen wat over als die rare lullenbijter van een Bieber in het land is. Dan staat Theo Verbruggen een hele avond bij de dranghekken tienersletjes te interviewen hoe lang ze wel niet naar het concert hebben uitgekeken hebben. Ja, ja! Dat is echte journalistiek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lul.quote:Op maandag 26 december 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet gelezen. Ga maar lekker genieten van The Smiths nu.
Dat is stukken beter!quote:Op maandag 26 december 2016 22:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ga met werk van Apeldoorn naar Zwolle verkassen, kwartier met de trein ipv 45 minuten auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |