quote:Op maandag 26 december 2016 22:25 schreef peaceman het volgende:
Nou ja, leuk zeg... is ie dood gaan ze gelijk zingen: you're as cold as ice
quote:Op maandag 26 december 2016 22:25 schreef peaceman het volgende:
Goed zoeken danquote:Op maandag 26 december 2016 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb liever de iPod, maar sinds oktober hebben we een andere auto en kan dat niet meer.Of nou ja, nog niet gevonden.
Ik denk niet dat die zanger het over George Michael had hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 22:25 schreef peaceman het volgende:
Dan wordt ie dus niet gecremeerdquote:Op maandag 26 december 2016 22:25 schreef peaceman het volgende:
Mooi. Altijd vrolijk!!quote:
Waarom heb jij 3 auto's?quote:Op maandag 26 december 2016 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Goed zoeken dan
Ik heb eentje met cd en cassette, eentje met cd en aux, en eentje met alles, dus cd
zou je denkenquote:Op maandag 26 december 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zanger het over George Michael had hoor.
Verstandige mensen jullie zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hoihoi welkom terug!The Smiths komen zo!
Wij doen daarom maar 1 dag familiebezoek.![]()
quote:Op maandag 26 december 2016 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Goed zoeken dan
Ik heb eentje met cd en cassette, eentje met cd en aux, en eentje met alles, dus cd
Ja en die is er dus uitgegooid voor dat matige Bigmouth Strikes Again.quote:Op maandag 26 december 2016 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi. Altijd vrolijk!!
Ik heb best wel vaak This Charming Man gezongen voor Dochter 1 als ze niet kon slapen. Niet heel toepasselijk als slaapliedje, maar het werkte wel.
Wat is de lol-auto?quote:
een fiat pandaquote:
De auto die hij niet voor privé en werk gebruiktquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verstandige mensen jullie zijn!
Ik heb ook wel eens voor haar gezongen dat bij Jeanne d'Arc de vlammen tot haar neus komen. Werkte ook.quote:Op maandag 26 december 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en die is er dus uitgegooid voor dat matige Bigmouth Strikes Again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |