Touchéquote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat als de zanger van Kane voorleest?
Een grote chaosquote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Live zijn ze echt overweldigend goed. Net als Radiohead.![]()
ik vind het minder dan gewoontjes, ik vind het maar marginaal beter te handelen dan het vorige nummerquote:Op maandag 26 december 2016 20:44 schreef Mystikvm het volgende:
Arcade Fire is een band waar al mijn OOR-lezende vrienden helemaal wild van zijn, maar ik vind het maar gewoontjes. Niet slecht, maar ook niet hemelbestormend goed.
Zak in elkaar joh.quote:Op maandag 26 december 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Nou ik hoop voor Arcade Fire dat hun leadzanger volgend jaar dood gaat anders dondert dit nummer volgend jaar alweer uit de lijst.
Nee maar zonder dollen. Dit is niks.quote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zie Mani zijn best doen om te trollen_
En ook gewoon goed zingen.quote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Een grote chaosRammen op flessen met drie man
Toch n beetje mad geworden hier..jammer, je had m nog zo in de smiezenquote:
Het is wel een stressvol lied maar straalt wel duidelijk meer muzikale kwaliteit uit natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het minder dan gewoontjes, ik vind het maar marginaal beter te handelen dan het vorige nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |