quote:teringherrie? hm klinkt interessant, ff opzoeken
Op zaterdag 7 december 2002 12:30 schreef Pakspul het volgende:
Wat heerlijke tering herrienog meer fans er van ?
quote:dat had ik ook daarom ff bij de plaatselijk cdhandelaar van goedemuziek bezoekje gepleegd
Op zaterdag 7 december 2002 12:41 schreef florisje het volgende:
kan het niet vinden op kazaa, maar als ik de andere titels van de band zie, is het mij iets te obscuur
luister -> gekauft
"Drudenhaus" is ook wel aan te raden, alleen is die iets minder geraffineerd en in z'n geheel iets minder... ehm goed.
Anorexia Nervosa is overigens begonnen als een black metal band die wat elektronische/industrial invloeden liet horen.
quote:Idd, als ik ooit nog eens ga autorijden, dan draai ik dit iig niet
Op zaterdag 7 december 2002 18:18 schreef Summoner het volgende:
Sommige van de nummers van Anorexia Nervosa geven me echt een 'adrenalin rush', vooral wanneer het tempo zo extreem hoog is, de vocalen door merg en been gaan en hele strijkerssectie's daar keihard tegen in gaan!
Echt zwaar geniaal wat die mannen doen.
* Subterranean hoopt dat ze snel naar Nederland komen
quote:CNK is wel degelijk anders dan de stijl van Anorexia Nervosa. CNK gaat richting militante opgevoerde Rammstein en dat is AN absoluut niet.
Op zaterdag 7 december 2002 13:46 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde gister van Summoner dat een van die lui van Anorexia Nervosa ook in The Count Nosferatu Kommando zit, en die band is in ieder geval erg gaaf.
Anorexia Nervosa Rules (ook live!)
quote:Hallo, (
Op woensdag 11 december 2002 15:39 schreef TMV het volgende:
CNK is wel degelijk anders dan de stijl van Anorexia Nervosa. CNK gaat richting militante opgevoerde Rammstein en dat is AN absoluut niet.
quote:Ja, weet ik maar:
Op woensdag 11 december 2002 23:53 schreef Summoner het volgende:[..]
Hallo, (
) niemand beweert hier dat CNK op Anorexia lijkt.
quote:Hier kan ik wel uithalen dat Tokus er van uit gaat dat, omdat Hreidmar achter The CNK zit, er overeenkomsten zijn tussen beide bands. Wat imo niet het geval is.
Op zaterdag 7 december 2002 13:46 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde gister van Summoner dat een van die lui van Anorexia Nervosa ook in The Count Nosferatu Kommando zit, en die band is in ieder geval erg gaaf.
zalk es luisteren. gehehe
quote:De enige overeenkomst is de vocale aanpak.
Op donderdag 12 december 2002 13:10 schreef TMV het volgende:
Hier kan ik wel uithalen dat Tokus er van uit gaat dat, omdat Hreidmar achter The CNK zit, er overeenkomsten zijn tussen beide bands. Wat imo niet het geval is.
het is btw New ObscurantIS order
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |