quote:Op maandag 26 december 2016 20:17 schreef richolio het volgende:
Ik zit alvast klaar voor Reflektor trouwens, broekje uit.
TMIquote:Op maandag 26 december 2016 20:17 schreef richolio het volgende:
Vind je Normal Person niet leuker?quote:Op maandag 26 december 2016 20:17 schreef richolio het volgende:
Iedereen die dat vindt zouden ze ritueel moeten stenigen.quote:Op maandag 26 december 2016 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je Normal Person niet leuker?
Ronnie Flex is zijn grootste fan.quote:Op maandag 26 december 2016 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spinvisje
Het bewijs dat we in Nederland toch ook wel goede muziek kunnen maken.
Kom maar doorquote:Op maandag 26 december 2016 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen die dat vindt zouden ze ritueel moeten stenigen.
Die staat er niet in....quote:Op maandag 26 december 2016 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan 10 platen van Arcade Fire noemen die beter zijn, maar Reflektor is alsnog top. De plaat die Talking Heads wilden maken...quote:Op maandag 26 december 2016 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, Reflektor staat daar ver boven imoquote:Op maandag 26 december 2016 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Normal Person is gewoon het op 1 na beste liedje van die plaat.quote:Op maandag 26 december 2016 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen die dat vindt zouden ze ritueel moeten stenigen.
Op Neon Bible staat No Cars Go, mijn favoquote:Op maandag 26 december 2016 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Neon Bible is wat ondergewaardeerd, maar wat een album
Waarheden hier...quote:Op maandag 26 december 2016 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
wij gaan zaterdag en zondagquote:Op maandag 26 december 2016 20:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan 10 platen van Arcade Fire noemen die beter zijn, maar Reflektor is alsnog top. De plaat die Talking Heads wilden maken...
Probeer nog steeds Best Kept Secret in te passen...
Neon Bible is fantastisch.quote:Op maandag 26 december 2016 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
daar staat No cars go opquote:Op maandag 26 december 2016 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |