Nee. Maar je ziet bepaalde raciale overeenkomsten en religieuze overtuigingen wel heel vaak hand in hand gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Religie is geen ras, zeg ik net.
Nou, het lijkt me tijd voor een aangifte, he?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me tijd voor een aangifte, he?
Het proces werkt ongeveer zo.quote:
succes pvveeer ,ik hoor het welquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het proces werkt ongeveer zo.
De aangever gaat naar het politiebureau. Daar wordt de aangifte opgenomen. Dat kan zelfs digitaal en anoniem.
De politie geeft de aangifte door aan het OM. Nadat die een strafbaar feit heeft geconstateerd, wordt er een nader onderzoek ingesteld.
In dit kader ontvangt Danny, als eigenaar en domeinhouder van fok, een vordering om je IP adres door te geven.
Daaropvolgend wordt bij de provider van dat IP adres de gebruiker opgevraagd. Men komt dan op een adres.
Waarschijnlijk woon je nog thuis en ben je zwaar minderjarig. Je ouders krijgen dan de sommatie om ter terechtszitting in verband met groepsbelediging te verschijnen thuis.
Daaropvolgend mag je met je ouders samen voor het hekje verschijnen om daar uit te huilen dat je het allemaal niet zo bedoeld had. Als je geluk hebt houdt het op bij een HALT trajectje.
Nogmaals, Wilders heeft voor minder voor het hekje gestaan.
Vast wel. Ik denk dat dat met jouw geschiedenis hier helemaal geen groot probleem is.quote:
Dat noemen ze vrijheid van meningsuiting, is niet strafbaar in NL.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast wel. Ik denk dat dat met jouw geschiedenis hier helemaal geen groot probleem is.
Dat ging voor Wilders ook niet op. Toedeloe sucker.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat noemen ze vrijheid van meningsuiting, is niet strafbaar in NL.
nee wilders wilde marokkaanse nederlanders depoterenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ging voor Wilders ook niet op. Toedeloe sucker.
Daarvoor stond hij niet terecht.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee wilders wilde marokkaanse nederlanders depoteren
Wij hebben getracht verlichting en beschaving te brengen. Mocht niet baten.quote:Op maandag 26 december 2016 19:20 schreef PSVCL het volgende:
heel afrika geplunderd en gekoloniseerd/uitgemoord en nu zogenaamd willen helpen
fliker toch op met jullie fake beschaafdheid
Arthur die lekker gespooned wil worden heeft zo te zien nooit van relativeren gehoord.quote:Op maandag 26 december 2016 19:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dankzij landjepik hypocriet.
Vrijheid van meningsuiting moet je kunnen onderscheiden van een daad plegen die erop berust.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ging voor Wilders ook niet op. Toedeloe sucker.
Als natuur het toe laat dat een zwart gat bestaat, dan ga je mij niet wijs maken dat zoiets "niet werkt".quote:Op maandag 26 december 2016 19:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De Palestijnen willen ook een eigen staat. Zo werkt dat niet.
Ha, GeerttreeG het radicale moslim gekkie is er weer. Nog aanslagen in de planning staan met de jaarwisseling?quote:Op woensdag 28 december 2016 19:20 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Arthur die lekker gespooned wil worden heeft zo te zien nooit van relativeren gehoord.
Epidemiologisch, statistisch, historisch en evolutionair gezien staan de blanke europeanen boven aan het lijstje van landje pik.
Dit is gewoon een feit.
quote:Op maandag 26 december 2016 19:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een mooi continent maar de bewoners verpesten het nogal.
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:20 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Epidemiologisch, statistisch, historisch en evolutionair gezien staan de blanke europeanen boven aan het lijstje van landje pik.
Dit is gewoon een feit.
Mijn enige ideologie is het verspreiden van rationale, logica en kennis in deze wereld.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ha, GeerttreeG het radicale moslim gekkie is er weer. Nog aanslagen in de planning staan met de jaarwisseling?
Er klopt geen zak van.quote:
Wij waren dan ook een stukje intelligenter door bv schepen te bouwen. Daar had een gemiddelde zandbakneger nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:20 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Arthur die lekker gespooned wil worden heeft zo te zien nooit van relativeren gehoord.
Dit is gewoon een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |