I knowquote:Op maandag 26 december 2016 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach geinig is het zeker maar ik denk dat niet 1 discoplaatje echt in mijn lijst van favorieten zou komen.
Dit vind ik wel leuk overigensEen van de beste van MJ ook
[..]
AF gemistMogge
quote:
Gerard is nogal lyrisch over We Used to Wait, oa vanwege die videoclip actie. Had hij ook al een keer in de show behandeld als kluisplaat, paar maanden terug.quote:Op maandag 26 december 2016 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowVanavond zit ik er klaar voor
Wat zeiden ze erover?
Doe dit eens even in SER in het anti topic ofzoquote:Op maandag 26 december 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek op het concept, maar de mix van DJ's is voor mij nogal bepalend. Ik vind Domien een prima kerel, maar je mist NAAST HEM echt die oude garde die het dragelijk maakte. Ondanks dat Giel een lul is/was, vond ik hem met SR altijd wel prima.
En ja, de muziek van tegenwoordig spreekt me niet meer zo aan.
Cee godinquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Cee het volgende:
Ik dacht eerst altijd 'you're a vegetable' te horen, besloot onlangs eens op te zoeken wat ie ECHT zingt in plaats van dat ik een groente ben.
Blijkt het echt You're a vegetable te zijn.
1 januari.quote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu weer eens het juiste moment om te gaan douchen bepalen
Mooi om te horenquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard is nogal lyrisch over We Used to Wait, oa vanwege die videoclip actie. Had hij ook al een keer in de show behandeld als kluisplaat, paar maanden terug.
Dat is een soort omgekeerde mama appelsap, denk ik?quote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Cee het volgende:
Ik dacht eerst altijd 'you're a vegetable' te horen, besloot onlangs eens op te zoeken wat ie ECHT zingt in plaats van dat ik een groente ben.
ik ga zo treinen en mn mobiel heeft wel problemen met zn batterij dus geen top2000quote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe dit eens even in SER in het anti topic ofzo
Ja, en dan hebben mensen kritiek over teksten van nuquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Cee het volgende:
You didn't Cee that comingquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Cee het volgende:
Ja my bad, ik verschoof het onderwerp een beetje door die idiote quote er in te knallenquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doe dit eens even in SER in het anti topic ofzo
ksstquote:
Douchen, deur open enquote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Cee het volgende:
Radio mee in de douche en meezingen?quote:Op maandag 26 december 2016 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
kloptquote:Op maandag 26 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja my bad, ik verschoof het onderwerp een beetje door die idiote quote er in te knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |