Gewoon een Top 2000 van de 60's, Top 2000 van de 70's etc. makenquote:Op maandag 26 december 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon samen alleen maar muziek uit de vroege 80's luisteren, anders komen we er niet uit
quote:
het is zo bijzonder, we hebben zoveel overeenkomsten en jij bent ook meer van mijn favorieten gaan waarderen en verder ligt het nogal ver uit elkaar. Met mijn echtgenoot heb ik eigenlijk hetzelfdequote:Op maandag 26 december 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon samen alleen maar muziek uit de vroege 80's luisteren, anders komen we er niet uit
Feiten zijn vastgestelde constateringen. Meningen kan vanalles zijn. Als je niet weet hoe het werkt moet je er niet over beginnen.quote:Op maandag 26 december 2016 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je verwart meningen met feiten en met onzin.
Geeft niet. Wie weet komt het ooit, de wijsheid.
Mensen die twijfelen aan de oprechtheid ervanquote:Op maandag 26 december 2016 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was diegene die laatst vroeg of er mensen echt zo gek waren om te roepen dat Tijn (SR) een acteur zou zijn, toen ik beweerde dat mensen dat inderdaad deden?
Voor diegene:
[..]
Jup. Disco kan ik nog steeds erg weinig mee, je zult mij ook niet los zien gaan op Born to Be Alive zoquote:Op maandag 26 december 2016 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is zo bijzonder, we hebben zoveel overeenkomsten en jij bent ook meer van mijn favorieten gaan waarderen en verder ligt het nogal ver uit elkaar. Met mijn echtgenoot heb ik eigenlijk hetzelfde
sorryquote:Op maandag 26 december 2016 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die dit niet mooi vinden
Glennis Gracequote:Op maandag 26 december 2016 12:19 schreef Szura het volgende:
Dit heeft last van het Glennis Grace-virus, teveel zinnen combineren met mini-uithalen en het zo wat epischer willen laten klinken.
Aangenaam.quote:Op maandag 26 december 2016 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die dit niet mooi vinden
Ja prima, mag je vinden, het is natuurlijk ook een beetje een 3fm marketingfeestje (met gelijke doelen, 3fm wil haar naam verbeteren, het RK wil meer donaties) en als je daar niet van houdt en niks met 3fm hebt kan ik me voorstellen dat je het kut vindt, qua inhoud dan. Het idee om mensen op te roepen om te doneren lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 26 december 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die twijfelen aan de oprechtheid ervan.
Buiten dat blijft SR natuurlijk ontiegelijk kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |