Ja misschien welquote:Op maandag 26 december 2016 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds zielig dat ze dat meisje/jongetje alleen door de regen laten fietsen als de wedstrijd is afgelast
idd heel treffendquote:Op maandag 26 december 2016 11:59 schreef Nizno het volgende:
sowieso heeft deze knul altijd al goeie tweets
maar deze vond ik best pakkend
[ afbeelding ]
Das dan wel weer goed idd.quote:Op maandag 26 december 2016 11:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja misschien wel
Ik vind het wel mooi dat ze het tenue draagt wat ook een van de ploegen uit Geldrop als tenue heeft
Snobeendquote:Op maandag 26 december 2016 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Het Snob uurtje is een stuk beter komend uur.
Alles wat niet Born To be Alive heeft is sws al een stuk minder.quote:Op maandag 26 december 2016 12:00 schreef Slobeend het volgende:
Het Snob uurtje is een stuk beter komend uur.
die grap maakte ik hier ook in de kamerquote:Op maandag 26 december 2016 12:00 schreef Nizno het volgende:
een dag van nationale rouw door Putin afgekondigd, ja George Micheal was ook wel erg goed.
en dan is het niet eens echt een grapquote:Op maandag 26 december 2016 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die grap maakte ik hier ook in de kamer
ja netquote:
PIcs van je panterblousjequote:Op maandag 26 december 2016 12:03 schreef Nizno het volgende:
stiekem met je gedanst..... ja en toen stond je op mn teen en was het niet zo stiekem meer lul
wat denk je zelf? tssss daar komt tegenwoordig mn hele voorgevel uit puilen joh!quote:
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op maandag 26 december 2016 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat denk je zelf? tssss daar komt tegenwoordig mn hele voorgevel uit puilen joh!
nou daar ben ik al te oud voor. Ben geen 16 meer he...quote:
Dat is preies wat ze willen.quote:Op maandag 26 december 2016 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat denk je zelf? tssss daar komt tegenwoordig mn hele voorgevel uit puilen joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |