quote:Op vrijdag 17 februari 2017 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Ik las het al eerder jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oorzaak drank!![]()
Ik ook niet. Maar een beetje ellende mag er wel komen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:36 schreef Poezewoes het volgende:
Die nieuwe knul vriendje van shakil, die gaat nog voor veel ellende zorgen, ik vind hem niet leuk.
quote:Hopelijk gaat Whitney nu bij de Carters wonen
Ik moet vrijdag nog even downloaden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren heel even dat Mick te ver zou gaan......
Dat vind ik nu en heel vervelend mens.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja, Kim in die rechtbank 😂😢😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergang Queen Vic, gaat nu snel!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker daar!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige beelden Shirly
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
Ik heb een film uit 1996 en daar is ze al een bitch, speelt ook Kim in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige beelden Shirly
Vrijdag aanstaande, zie post 115quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
Van de week krijgen we toch ook 2 afleveringen op 1 avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |