SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whitney van jong meisje tot jonge vrouw, leuke oude beelden.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
😯 Max had zn momenten wel, vroegah.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Helemaal me eens, en dan noemen vrouwen hem ook nog sexy......
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
Die heb ik toevallig vd week gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whitney van jong meisje tot jonge vrouw, leuke oude beelden.![]()
Chavs.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:17 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Week 24 nieuwe bewoners.
We hebben toch alleen zo'n soort familie gehad, die vent met zijn "rugpijn" en die van die malle kinderen, ben echt helemaal de naam kwijtquote:
Die dames daar zijn wel allemaal erg vruchtbaar.... altijd raak daar.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:02 schreef Poezewoes het volgende:
Even EE van gisteren bekeken, dus condoom prikken heeft dus toch succes gehad!
Ja een van die jongens heette Daryl geloof ik?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
We hebben toch alleen zo'n soort familie gehad, die vent met zijn "rugpijn" en die van die malle kinderen, ben echt helemaal de naam kwijt
Darren. De vader van Heathers zoon?quote:Op zondag 4 juni 2017 17:40 schreef mommychaos het volgende:
[..]
Ja een van die jongens heette Daryl geloof ik?
Juist, die bedoel ik , met die dochter Dawn, ineens opduikend van een "posh" andere vaderquote:Op zondag 4 juni 2017 17:43 schreef mommychaos het volgende:
Ff gegoogeld... yup, de Millers
[ afbeelding ]
Er komt iets meer lijn in nu, die nieuwe familie komt donderdag, zo wie weet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:04 schreef DavidTwente het volgende:
Neem het wel op, maar heb al 4 maanden niet gekeken. Heb alles gewist naar aanleiding van de commentaren hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |