Nee toch? Of wel?quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het trouwens niet bijna elk jaar zo dat je mensen hoort zeggen wat een bizar jaar het was wat overleden bekendheden betreft?
Ja dus, die plaat blijft heus wel gedraaid worden hoor, zelfs meer dan ooit nu.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik vind het zwaar zonde. Veruit het leukste kerst liedje.
Nou ja, het viel me bij Bowie ook op: nooit iemand gehoord over zijn muziek, nauwelijks zijn muziek gedraaid horen worden of iets, hij is dood en ineens gaat het nergens anders overquote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ineens iedereen alles prachtig vond, maar de meesten hebben wel één of meer nummers die ze oprecht mooi vonden van hem. En of je nou van in muziek hield of niet, hij was toch écht een van de groten.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:13 schreef sjappiehunter het volgende:
Toch wel hoogtepunt dit optreden.
Dat begrijp ik zelf ook wel. Ze zullen het wel gaan uitmelken.quote:Op maandag 26 december 2016 00:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja dus, die plaat blijft heus wel gedraaid worden hoor, zelfs meer dan ooit nu.
Met dat strontirritante deuntje (du du du du.....du du du du)quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik vind het zwaar zonde. Veruit het leukste kerst liedje.
Wat is een news outlet?quote:Op maandag 26 december 2016 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
Iedere news outlet neemt het nu over, zal wel waar zijn dus.
RIP.
Het is inmiddels ook al gecorrigeerd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:15 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Aangezien iedereen dit kan aanpassen is er niks vreemds aan.
Is van Queen maar Michael zong gewoon een moppie mee.quote:
Dat is natuurlijk niet geheel waar. Er zijn generaties met Bowie opgegroeid en was toch bij een zeer grote groep bekend en daarmee ook zijn muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me bij Bowie ook op: nooit iemand gehoord over zijn muziek, nauwelijks zijn muziek gedraaid horen worden of iets, hij is dood en ineens gaat het nergens anders over
Dat zegt waarschijnlijk meer iets over je leeftijd en/of muzikale interesse.quote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het viel me bij Bowie ook op: nooit iemand gehoord over zijn muziek, nauwelijks zijn muziek gedraaid horen worden of iets, hij is dood en ineens gaat het nergens anders over
Ja dat snap ik ook wel dat het een tribute aan Freddie was, maar hij zong het wel vol overgave en passiequote:Op maandag 26 december 2016 00:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is van Queen maar Michael zong gewoon een moppie mee.
ik ook zat net een half uur geleden nog naar zijn muziek te luisteren ... last christmas en band aidquote:Op maandag 26 december 2016 00:21 schreef Fascination het volgende:
Ik schrok me een hoedje van de nu.nl-melding. Stom.
Toen verbaasde ie me positief iddquote:
Nette leeftijd???quote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef highender het volgende:
Aljazeera bevestigd het ook, nette leeftijd, RIP.
Hij was homosexueel. Maar wil niks zeggen. Hij leefde ruiger dan zijn imago.quote:
Hij leed aan ARDSquote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Kan ook gewoon hartaanval zijn of van de trap gevallen.
Dat zou ik geen 'died peacefully at home' noemen dan.quote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat hij vredig is heengegaan... daar horen jouw opties niet bij...quote:Op maandag 26 december 2016 00:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet door een Engelsman zijn veranderd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Michael
De Engelstalige wiki die meldt dat hij de 26ste overleden is op een tijdstip dat het in Londen nog de 25ste is.
53 nette leeftijd? Vind je echt?quote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef highender het volgende:
Aljazeera bevestigd het ook, nette leeftijd, RIP.
Dat zal meevallen, want George Michael leeft voort, altijd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ex-Wham singer George Michael dies
http://www.bbc.co.uk/news/uk-38432862
Als de BBC het ook meldt vrees ik dat dit toch echt z'n last christmas was.
Wat dacht je? Pleur deze onzin op meerdere plekken? Zo gefrustreerd?quote:Op maandag 26 december 2016 00:18 schreef Deadre het volgende:
Blijkbaar wilt iedereen dood, voordat Trump het roer overneemt van Obama![]()
Dat hij zelf de teksten schreef wil ik wel geloven, maar de muziek produceren ? Nee. Denk dat hij daar voor gewoon zijn producers en keyboard spelers had, net zoals Jamiroquaiquote:Op maandag 26 december 2016 00:24 schreef Klummie het volgende:
Schreef alles zelf, tekst muziek, produceerde en arrangeerde, een echte muzikant met een fenomenale stem.
Echte muziek.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was homosexueel. Maar wil niks zeggen. Hij leefde ruiger dan zijn imago.
Toch zijn er in 2016 wel opmerkelijk veel beroemde mensen overleden, ook nog Cruijff, fidel castro, Mohammed Ali etcquote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Is het trouwens niet bijna elk jaar zo dat je mensen hoort zeggen wat een bizar jaar het was wat overleden bekendheden betreft?
Misschien die Hartproblemen kunnen hem in de weg zijn gaan zitten.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef Arcee het volgende:
Triest.
Vijf jaar geleden al een keer voor de dood weggehaald zo ziek: SHO / Toestand George Michael zorgwekkend
Nee, George deed alles zelf. Zoek maar op.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Dat hij zelf de teksten schreef wil ik wel geloven, maar de muziek produceren ? Nee. Denk dat hij daar oor gewoon zijn produces en keyboard spelers had, net zoals Jamiroquai
Ja, in de video en voor de show, maar dat was meer omdat je destijds als homoseksuele mooiboy geen meisjesharten ging veroveren, en ook toen al maakten de jonge meisjes de boybands groot.quote:Op maandag 26 december 2016 00:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hier zat hij nog achter de wijven aan.
Nou, de steeds groter wordende pop- en consumptiemaatschappij inclusief alle media-aandacht en het in staat zijn te kunnen kopen al dan niet volgen, zullen de aantallen per jaar nog wel meer gaan toenemen naar verwachting dus dat roepen is echt flauwekul.quote:Op maandag 26 december 2016 00:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch zijn er in 2016 wel opmerkelijk veel beroemde mensen overleden, ook nog Cruijff, fidel castro, Mohammed Ali etc
Hartaanval op bed in zijn slaap is ook best vredig....quote:Op maandag 26 december 2016 00:25 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat hij vredig is heengegaan... daar horen jouw opties niet bij...
Ja. Hij was gay en heeft zijn levenspartner en vriend weg moeten brengen, gestorven aan Aids.quote:Op maandag 26 december 2016 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, in de video en voor de show, maar dat was meer omdat je destijds als homoseksuele mooiboy geen meisjesharten ging veroveren, en ook toen al maakten de jonge meisjes de boybands groot.
Wikipedia maar. Zeldzaam kaliber. Daarom duurden albums ook zo lang.quote:Op maandag 26 december 2016 00:27 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Dat hij zelf de teksten schreef wil ik wel geloven, maar de muziek produceren ? Nee. Denk dat hij daar voor gewoon zijn producers en keyboard spelers had, net zoals Jamiroquai
Dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op maandag 26 december 2016 00:21 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer iets over je leeftijd en/of muzikale interesse.
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 26 december 2016 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wikipedia maar. Zeldzaam kaliber. Daarom duurden albums ook zo lang.
Bron?quote:Op maandag 26 december 2016 00:42 schreef praadje het volgende:
Hij is vredig ingeslapen om 13.42 volgens de manager. Dus hij was niet alleen blijkbaar.
Aan het leven...quote:
Nummer is in 1981 geschreven samen met Andrew Ridgeley. Je zit er 2 jaar naast dusquote:Op maandag 26 december 2016 00:44 schreef Klummie het volgende:
Hij schreef Careless Whisper toen hij pas 16 was geloof ik.
Tja, ik ben begonnen met een lijst, maar er komt praktisch geen einde aan:quote:Op maandag 26 december 2016 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Opvallend is ook hoe verschillend de 'sterren' allemaal zijn. Van de stem van Admiral Ackbar en Bugs Bunny tot Muhammad Ali en David Bowie. We zijn echt heel veel talent verloren en 2016 is nog niet voorbij...quote:Vilmos Zsigmond
Craig Strickland
Robert Stigwood
Pat Harrington Jr.
Sian Blake
David Bowie
Alan Rickman
René Angélil
Glenn Frey
Abe Vigoda
Joe Alaskey
Paul Kantner
Maurice White