ALs je ze vaker wilt horen, dan moet je naar Arrow luisteren daar komen zo 20 keer per dag voorbijquote:Op zondag 25 december 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoor ik ook 1x per jaar, zoals zoveel van de Oorringen
Veronica kan er ook wat van. Sowieso elk uur gegarandeerd Queen, U2, Anouk, Earring, Genesis of G 'n Rquote:Op zondag 25 december 2016 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je ze vaker wilt horen, dan moet je naar Arrow luisteren daar komen zo 20 keer per dag voorbij
Neuh, ik vind t wel best. Just a Little Bit of Peas in My Heart vind ik wel leukquote:Op zondag 25 december 2016 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je ze vaker wilt horen, dan moet je naar Arrow luisteren daar komen zo 20 keer per dag voorbij
When the lady SMiles ook waarschijnlijk??quote:Op zondag 25 december 2016 22:40 schreef Szura het volgende:
Bij Veronica hoor je ook dagelijks Twilight Zone
quote:Op zondag 25 december 2016 22:40 schreef zoem het volgende:
Komende 10-15 nummers zijn vrij matig imho. Das ook wel het nadeel van de onderkant van de lijst.
Minder vaak dan Twilight Zonequote:Op zondag 25 december 2016 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
When the lady SMiles ook waarschijnlijk??
Ik vind She Flies on Strange Wings GE-WeL-DIGquote:Op zondag 25 december 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik vind t wel best. Just a Little Bit of Peas in My Heart vind ik wel leuk
Dat is best een schande.quote:Op zondag 25 december 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een paar jaar is Roxy Music er gewoon helemaal uit..
En Mad Love's Comingquote:Op zondag 25 december 2016 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind She Flies on Strange Wings GE-WeL-DIG
Nog al. Die hebben best wel hun stempel op de muziek gedruktquote:
Ik moet tot mijn spijt bekennen dat dat nummer me even niets zegt...quote:
Doedens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |