abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 10 februari 2018 @ 13:02:38 #76
74056 crew  ToT
pi_177079367
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:56 schreef zitzakkerig het volgende:
Ja klopt, maar ik moet het wel op het fietsje doen haha. (ben nog maar 16)
Ow ja dat is dan wel ff een probleem! :P

Hmmm hier in mijn huidige omgeving valt er weinig te urbexen.
Net over de grens schijnen er wel wat restanten van een gesloopt dorp te zijn ÉN een aantal oude tanks uit W.O. II die daar staan weg te roesten, maar je moet blijkbaar flink zoeken; de bewoners in die omgeving schijnen er totaal niet van af te weten. (Zowel van de tanks niet, als van de restanten van het gesloopte dorp.)
pi_177090893
Okey. Nou veel plezier met exploren dan he
Mensen met fantasie vervelen zich nooit
pi_177090910
Een buitenkansje. Ik ben momenteel ook wat onderzoek aan het doen met google maps, naar wat
er in mijn omgeving nog te doen is.
Mensen met fantasie vervelen zich nooit
pi_177132594
Mensen met fantasie vervelen zich nooit
pi_177132609
Mensen met fantasie vervelen zich nooit
pi_177133731
Ik ben ook in korte tijd helemaal verslaafd geraakt aan het urbex gebeuren. :)

Vorig jaar ben ik eerst naar Sanatorium du Basil geweest, daar kwam ik Urbexers tegen die mij Hotel du Golf tipten, en daar vlakbij vond ik ook Villa BMW.

Verder ben ik nog naar een bunker uit de tweede wereldoorlog geweest en de grotten in Maastricht (hoewel niet écht Urbex misschien).

Ik ben momenteel helemaal in mijn nopjes omdat ik afgelopen weekend na een dagje speurwerk de locaties van Farm Paternoster en Villa Desaerd heb weten te achterhalen. Daar ga ik komende week naartoe.

Later ga ik naar een nog ongeschonden en voor Urbex begrippen behoorlijk maagdelijk verlaten ziekenhuis. Daar ga ik ook niet te lang mee wachten voordat de massa deze locatie ook heeft ontdekt.

Zin in! ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_177136192
Wow veel plezier
Mensen met fantasie vervelen zich nooit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')