ze had een videoband uit de schap gepakt en wilde af reken (wij scannen alles ) en op mijn display van de kassa gaf aan 19,99 maar op de video zat ook nog een sticker van 14,99
ik zei dus dan word het 19,99 en die vrouw zei nee hij is 14,99 en ik zei een moment dan roep ik de persoon die over de video's gaat.
toen die bij de kassa aan kwam was die vrouw al kwaad om dat het niet klopte.onder tussen had ik die prijs van 14,99 eraf gehaald om dat dat van vorige weekend was met koopzondag waren aantal videobanden goedkoper.
toen mijn colega het wilde uit leggen waarom die sticker ernog op zat van 14.99 gingen ze naar de schappen met viedeo's en dat was de laaste met die prijs er op en die klant zei ja bij bart smirt is die video ook 14,99 .mijn colega zei wij zijn bartsmit niet.
toen nog geen minute later stond ze weer aan de kassa en zei ze schiet op dan koop ik die videoband ,mijn mannelijke colega zei maak u nooit fouten? nee zei die klant toen maakte hij nog een op merking er boven op waar door de klanmt zei jij moet nu op passen.
en tegen mijn andere colega zei ze ik ook en dat hoorde ze niet goed dus vraag ze het nog een keer en de klant zei het best hard ik kook helemaal.(ik kon mijn lach niet meer bedwingen en keerde me met de rug naar de klant toe) ze zei ja je hoef je niet om te draaien om te lachen hoor .
toen ik die band ging afreken deed ze als snel en zo bot mogelijk toen kon ik bijna niet mijn lach in houden.
en toen was ze weg, wat ik niet snap is als je weet dat het in een andere speelgoed zaak goekoper is waarom koop je die video dan nog in die duurdere winkel.?
als er op jullie product een sticker zit met een bepaalde prijs ben je trouwens verplicht het product voor die prijs mee te geven. het is namelijk jullie fout dat die sticker er nog op zit.
quote:Idd
Op zaterdag 7 december 2002 11:40 schreef officer het volgende:
als er op jullie product een sticker zit met een bepaalde prijs ben je trouwens verplicht het product voor die prijs mee te geven. het is namelijk jullie fout dat die sticker er nog op zit.
En jullie waren inderdaad verplicht die video voor die prijs mee te geven, het is jullie fout, niet die van de klant.
wij hebben ook die kaartjes onder het produckt hangen daar hebben ook niet eens tijd voor om die te verwissen we hebben net genoeg tijd om de goederen aan te vullen en te bestellen
quote:Ben ik met je eens, maar mag jij dat beslissen als je achter de kassa staat?
sommige mensen willen gewoon graag wat te zeiken hebben.als er op jullie product een sticker zit met een bepaalde prijs ben je trouwens verplicht het product voor die prijs mee te geven. het is namelijk jullie fout dat die sticker er nog op zit.
quote:Sorry, maar dat is geen excuus.
Op zaterdag 7 december 2002 11:43 schreef bumberklevers het volgende:
wij hebben eigelijk nauwlijks tijd om dat allemaal te controleren.
en soms word er van uit het hoofdkantoor iets veranderd terwijl wij dat nog niet weten en is de prijs omlaag of omhoog gegaan en daarom doen wij bijna nooit een prijs erop plakken zo als wasrekken enzo
dan blijf je bezig.wij hebben ook die kaartjes onder het produckt hangen daar hebben ook niet eens tijd voor om die te verwissen we hebben net genoeg tijd om de goederen aan te vullen en te bestellen
quote:ik zou wel even de BL of manager erbij roepen, maar je kan het gewoon doen lijkt me. tenzij je denkt dat de klant met stickers heeft lopen klootvioolen
Op zaterdag 7 december 2002 11:45 schreef Yalhambra het volgende:[..]
Ben ik met je eens, maar mag jij dat beslissen als je achter de kassa staat?
Simpel toch
meestal geeft ze dan ook voor die prijs mee.
quote:INDERDAAD !
As wij iets hebben (Konmar) en het is door onze fout nog niet veranderd ofzo dan krijgt die klant het altijd mee voor de goedkoopste prijs!
Klant is koning
quote:idd, zo is het bij mij op het werk ook
Alleen als er bijv. per ongeluk een stikker van 1 euro opzat, dan kan je redelijkerwijs begrijpen dat dit een 'foutje' is en dan kan de verkoper er niet aan worden gehouden de band voor 1 euro te verkopen.
Maar in dit verhaal is de situatie overduidelijk: klant staat in haar recht.
Leren jullie dat niet van de baas? Ik vind dat een cruciaal iets om van op de hoogte te zijn als verkoper. Dit is nl. geen coulanceregeltje maar het staat in de wet vastgelegd.
quote:heb deze week nix meer aangedaan al die koopavonden
Op zaterdag 7 december 2002 12:29 schreef haaahaha het volgende:
hoe gaat het met je bumperkleversite?
quote:Zou je er toch mee willen opschieten?
Op zaterdag 7 december 2002 13:16 schreef bumberklevers het volgende:[..]
heb deze week nix meer aangedaan al die koopavonden
Enne als er duidelijk opstaat met een sticker dat het goedkoper kost dan heeft de klant daar ook recht op. .
quote:Dan ga je die band toch lekker bij bart smit halen.
Op zaterdag 7 december 2002 11:35 schreef bumberklevers het volgende:
en die klant zei ja bij bart smirt is die video ook 14,99 .mijn colega zei wij zijn bartsmit niet.
Ik heb ook weleens zulke klanten. Maar bij de AH is dat goedkoper, bij Gamma is dit goedkoper, ja dan ga je het toch lekker daar halen.
Ik geef meestal wel alles voor de laagste prijs mee als scan en schapprijs verschillen, maar alleen als de prijs nog reeel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |