abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:35:31 #1
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7190828
ik had gisteren een lastige klant bij mij aan de kassa.

ze had een videoband uit de schap gepakt en wilde af reken (wij scannen alles ) en op mijn display van de kassa gaf aan 19,99 maar op de video zat ook nog een sticker van 14,99

ik zei dus dan word het 19,99 en die vrouw zei nee hij is 14,99 en ik zei een moment dan roep ik de persoon die over de video's gaat.

toen die bij de kassa aan kwam was die vrouw al kwaad om dat het niet klopte.onder tussen had ik die prijs van 14,99 eraf gehaald om dat dat van vorige weekend was met koopzondag waren aantal videobanden goedkoper.

toen mijn colega het wilde uit leggen waarom die sticker ernog op zat van 14.99 gingen ze naar de schappen met viedeo's en dat was de laaste met die prijs er op en die klant zei ja bij bart smirt is die video ook 14,99 .mijn colega zei wij zijn bartsmit niet.

toen nog geen minute later stond ze weer aan de kassa en zei ze schiet op dan koop ik die videoband ,mijn mannelijke colega zei maak u nooit fouten? nee zei die klant toen maakte hij nog een op merking er boven op waar door de klanmt zei jij moet nu op passen.

en tegen mijn andere colega zei ze ik ook en dat hoorde ze niet goed dus vraag ze het nog een keer en de klant zei het best hard ik kook helemaal.(ik kon mijn lach niet meer bedwingen en keerde me met de rug naar de klant toe) ze zei ja je hoef je niet om te draaien om te lachen hoor .
toen ik die band ging afreken deed ze als snel en zo bot mogelijk toen kon ik bijna niet mijn lach in houden.

en toen was ze weg, wat ik niet snap is als je weet dat het in een andere speelgoed zaak goekoper is waarom koop je die video dan nog in die duurdere winkel.?

pi_7190864
sommige mensen willen gewoon graag wat te zeiken hebben.

als er op jullie product een sticker zit met een bepaalde prijs ben je trouwens verplicht het product voor die prijs mee te geven. het is namelijk jullie fout dat die sticker er nog op zit.

pi_7190876
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:40 schreef officer het volgende:

als er op jullie product een sticker zit met een bepaalde prijs ben je trouwens verplicht het product voor die prijs mee te geven. het is namelijk jullie fout dat die sticker er nog op zit.

Idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7190894
Ik merk dat een goede beheersing van de Nederlandse taal geen voorwaarde is om in deze winkel te werken.

En jullie waren inderdaad verplicht die video voor die prijs mee te geven, het is jullie fout, niet die van de klant.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:43:52 #5
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7190900
wij hebben eigelijk nauwlijks tijd om dat allemaal te controleren.
en soms word er van uit het hoofdkantoor iets veranderd terwijl wij dat nog niet weten en is de prijs omlaag of omhoog gegaan en daarom doen wij bijna nooit een prijs erop plakken zo als wasrekken enzo
dan blijf je bezig.

wij hebben ook die kaartjes onder het produckt hangen daar hebben ook niet eens tijd voor om die te verwissen we hebben net genoeg tijd om de goederen aan te vullen en te bestellen

zaterdag 7 december 2002 @ 11:44:51 #6
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7190907
aub let niet op mijn fouten.
ik weet het dat mijn tekst altijd vol met fouten zit.
pi_7190914
quote:
sommige mensen willen gewoon graag wat te zeiken hebben.

Ben ik met je eens, maar mag jij dat beslissen als je achter de kassa staat?
pi_7190920
Wederom, dat is jullie probleem. Dat jullie het druk hebben interesseert me niet. Ik als klant moet kunnen uitgaan van de prijzen die op de artikelen staat. Jullie hadden die band dus gewoon voor 14,95 moeten meegeven. Dat is wettelijk verplicht.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:46:17 #9
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7190922
nee dat laat ik een colega van mijn doen
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:47:24 #10
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7190937
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:43 schreef bumberklevers het volgende:
wij hebben eigelijk nauwlijks tijd om dat allemaal te controleren.
en soms word er van uit het hoofdkantoor iets veranderd terwijl wij dat nog niet weten en is de prijs omlaag of omhoog gegaan en daarom doen wij bijna nooit een prijs erop plakken zo als wasrekken enzo
dan blijf je bezig.

wij hebben ook die kaartjes onder het produckt hangen daar hebben ook niet eens tijd voor om die te verwissen we hebben net genoeg tijd om de goederen aan te vullen en te bestellen

Sorry, maar dat is geen excuus. Tenzij de prijs op het artikel dusdanig laag is, dat de klant kan begrijpen dat dit niet klopt. Zo niet, en is de prijs redelijk in overeenstemming met het artikel, dan dient het voor de geafficheerde prijs (zoals dat heet) verkocht te worden.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7190949
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:45 schreef Yalhambra het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar mag jij dat beslissen als je achter de kassa staat?

ik zou wel even de BL of manager erbij roepen, maar je kan het gewoon doen lijkt me. tenzij je denkt dat de klant met stickers heeft lopen klootvioolen
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:50:18 #12
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7190967
ik roep dan een colega erbij die over die afdeling gaat.
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:52:20 #13
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7190979
Er ligt een product in de schappen voor ¤ 14,99 de kassa geeft ¤ 19,99, dan ben jij als winkelier wettelijk verplicht om het product voor ¤ 14,99 te verkopen.

Simpel toch

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:53:34 #14
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7190992
als de prijs niet klopt die erop staat roep ik mijn colega en die mag het dan mooi uitzoeken

meestal geeft ze dan ook voor die prijs mee.

pi_7191000
quote:
INDERDAAD !
  zaterdag 7 december 2002 @ 12:13:35 #16
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_7191195
ik ben asociaal
ik had de hele winkel op zijn kop gezet
jullie fout dus ik wil het gewoon voor de prijs op het kaartje hebben !!!
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_7191233
Geef je toch die videoband gewoon mee voor 14.99

As wij iets hebben (Konmar) en het is door onze fout nog niet veranderd ofzo dan krijgt die klant het altijd mee voor de goedkoopste prijs!

Klant is koning

zaterdag 7 december 2002 @ 12:27:23 #18
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_7191356
quote:
idd, zo is het bij mij op het werk ook
derde doos vanaf links
pi_7191373

hoe gaat het met je bumperkleversite?
pi_7191404
Niks lastige klant, ik zou ook de zaak op zijn kop zetten en die band voor 14,99 euro mee willen krijgen.

Alleen als er bijv. per ongeluk een stikker van 1 euro opzat, dan kan je redelijkerwijs begrijpen dat dit een 'foutje' is en dan kan de verkoper er niet aan worden gehouden de band voor 1 euro te verkopen.

Maar in dit verhaal is de situatie overduidelijk: klant staat in haar recht.

Leren jullie dat niet van de baas? Ik vind dat een cruciaal iets om van op de hoogte te zijn als verkoper. Dit is nl. geen coulanceregeltje maar het staat in de wet vastgelegd.

zaterdag 7 december 2002 @ 13:16:07 #21
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7191980
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 12:29 schreef haaahaha het volgende:

hoe gaat het met je bumperkleversite?
heb deze week nix meer aangedaan al die koopavonden
pi_7192482
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:16 schreef bumberklevers het volgende:

[..]

heb deze week nix meer aangedaan al die koopavonden

Zou je er toch mee willen opschieten?
Ik had gisteren weer zo'n notoire bumperklever achter me rijden , en ik kan me iets herinneren van je verhaal dat je in zo'n geval je handrem heel hard moet aantrekken , maar ik wist het niet meer zeker, dus ik weet dan eigenlijk niet meer precies wat ik dan moet doen.
pi_7194005
Goed dat hoef je dus niet bij mij te flikken want ik stap zo naar je bedrijfslijder . .

Enne als er duidelijk opstaat met een sticker dat het goedkoper kost dan heeft de klant daar ook recht op. .

zaterdag 7 december 2002 @ 17:12:53 #24
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_7194575
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:35 schreef bumberklevers het volgende:
en die klant zei ja bij bart smirt is die video ook 14,99 .mijn colega zei wij zijn bartsmit niet.
Dan ga je die band toch lekker bij bart smit halen.

Ik heb ook weleens zulke klanten. Maar bij de AH is dat goedkoper, bij Gamma is dit goedkoper, ja dan ga je het toch lekker daar halen.

Ik geef meestal wel alles voor de laagste prijs mee als scan en schapprijs verschillen, maar alleen als de prijs nog reeel is.

Tsja .....
pi_7194635
Op welke manier is het wettelijk zo bepaald dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')