quote:Op zondag 25 december 2016 11:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit maakt een hoop goed
Al zijn de Beatles ook wel een beetje overgewaardeerd hoor
Jij snapt mequote:Op zondag 25 december 2016 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is erg goedkoop ja, al vind ik dat je wel mag benoemen als je iets matig vindt.
Maar het mag ook gezegd worden dat dit dus best een oke liedje is van Blof, wat mij betreft.
Tja... daar hebben we gelukkig een mute knop voor.quote:Op zondag 25 december 2016 11:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, Ooraids blijft Ooraids helaas
Jup, maar ik vind dat we met 2 liedjes van de Beatles voor 1965 ook wel prima zitten. En dan staat I Feel Fine niet eens in de lijst.quote:Op zondag 25 december 2016 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is dan zo'n Beatles-plaat waarvan ik denk: als er plaatsgemaakt moet worden voor wat goede nummers in de Top 2000 dan kandideer ik deze. Too much of the same.
Als je het niet tot vervelends toe blijft herhalen wel jaquote:Op zondag 25 december 2016 11:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de hele Top 2000
Blof
Coldplay
Andere bagger
Zo... blijf je nu wel?
Ja maar, ja maar... je mag het benoemen... en ja Coldplay is steeds dezelfde bagger, dus wordt het riedeltje steeds benoemdquote:Op zondag 25 december 2016 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij snapt me![]()
En je mag het zeker benoemen maar om het riedeltje steeds te herhalen hoeft voor mij niet
ik overdreef een beetje , 1.mooie dag,2.dichtrrbij dan ooit 3.lirfs uit Londenquote:Op zondag 25 december 2016 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh dat is ook prima toch? Je laat je smaak toch niet door ons beinvloeden? Doe ik ook niet bij jullie allemaal.
Daar hebben we nog geen Afscheid van genomen.quote:Op zondag 25 december 2016 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Glennis Krijs is een stuk beter.
je kunt het ook omdraaien.. hadden ze maar de betere nummers in de lijst moeten stemmen. Zo staan wmb ook de verkeerde nummers van Radiohead in de lijst. Maar ach.. ik lig er niet wakker van. Nederland heeft een matige smaak.quote:Op zondag 25 december 2016 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij snapt me![]()
En je mag het zeker benoemen maar om het riedeltje steeds te herhalen hoeft voor mij niet
dat is te laat hequote:
Da's ook niet zo gek natuurlijk, ten tijde van Computer waren ze een stuk populairder... daarna is alleen Pyramid Song nog een hitje geweest.quote:Op zondag 25 december 2016 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt het ook omdraaien.. hadden ze maar de betere nummers in de lijst moeten stemmen. Zo staan wmb ook de verkeerde nummers van Radiohead in de lijst. Maar ach.. ik lig er niet wakker van. Nederland heeft een matige smaak.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2016 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt het ook omdraaien.. hadden ze maar de betere nummers in de lijst moeten stemmen. Zo staan wmb ook de verkeerde nummers van Radiohead in de lijst. Maar ach.. ik lig er niet wakker van. Nederland heeft een matige smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |