je hebt geen geluidsdichte kelder?quote:Op zondag 25 december 2016 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De jongste drukt steeds o het verkeerde knopje als ze YouTube kijkt en gaat dan luid klagen dat haar filmpje weg is. Geen succes.
Ze zit nu in een doos een boek te lezen. Even rust. Ze is er zelf ingeklommen. Jullie hoeven geen kinderbescherming te bellen. Voorlopig.
Hmm en een filmpje of kinderspelletje dan?quote:Op zondag 25 december 2016 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De jongste drukt steeds o het verkeerde knopje als ze YouTube kijkt en gaat dan luid klagen dat haar filmpje weg is. Geen succes.
Ze zit nu in een doos een boek te lezen. Even rust. Ze is er zelf ingeklommen. Jullie hoeven geen kinderbescherming te bellen. Voorlopig.
Nu kan ik het eindelijk vragen. Hoe is het met Lennon?quote:Op zondag 25 december 2016 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoeven ze geen 16 voor te zijn. Met 13 is dat al begonnen.
Je kunt kinderen hebben die wegkruipen in een doos met een boek dan kinderen die de hele tijd aan het youtuben zijnquote:Op zondag 25 december 2016 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
die speelt Minecraft geloof ik, dus goed.quote:Op zondag 25 december 2016 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu kan ik het eindelijk vragen. Hoe is het met Lennon?
Als ik die had zat ik er zelf in!quote:Op zondag 25 december 2016 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt geen geluidsdichte kelder?
Het gaat goed met Lennon, over een maandje wordt hij 8, van hem moet ik zeggen dat hij een spelletje aan het doen is op de iPad.quote:Op zondag 25 december 2016 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu kan ik het eindelijk vragen. Hoe is het met Lennon?
goed punt ja!quote:Op zondag 25 december 2016 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik die had zat ik er zelf in!
Hoe oud zijn ze ook alweerquote:Op zondag 25 december 2016 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
die speelt Minecraft geloof ik, dus goed.
Lennon is 7 (bijna 8) en Twan is 14quote:
Twan is 14 en Lennon 7.quote:
Je kan er ook allerlei suikers in stoppen, maar daar heb je later op de dag weer zo'n last van.quote:Op zondag 25 december 2016 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders donder je toch gewoon een boel speelgoed in de woonkamer?
Kinderen kunnen zich prima zelf vermaken en anders laat je ze maar een uurtje op de bank mopperend op de bank zitten met een boos gezicht omdat ze zich vervelen. Vervelen is goed voor een mens en kind.
Hierna toch?quote:
Precies. Dat doen wij ook weleens. Gewoon even niets doen.quote:Op zondag 25 december 2016 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders donder je toch gewoon een boel speelgoed in de woonkamer?
Kinderen kunnen zich prima zelf vermaken en anders laat je ze maar een uurtje op de bank mopperend op de bank zitten met een boos gezicht omdat ze zich vervelen. Vervelen is goed voor een mens en kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |