quote:Ik weet hem......... Die vent op dat stukje waar ook die bureaustoel staat
Op zaterdag 7 december 2002 09:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je bent helemaal overnieuw begonnen ? Bij elk checkpoint checked die of je lichamen ergens hebt liggen, dus pleur die lichamen in het donker. Helemaal overnieuw had niet gehoeven,,,,,,,gewoon je laatste checkpoint doen. Waar je NU bent (laatste stukje in je post) weet ik eerlijk gezegd niet. Is me niet helemaal duidelijk !
Ok,.....wat ik deed is,........ik liet me door de eerste camera zien,........alarm gaat af.......ik wacht totdat die agent me ziet en ren dan terug naar het begin,..............ik klim in het hek,.......agent checked agent die mol was op grond,........ik spring op agent.......2 agenten nu mol
- Lichamen achterlaten in donkere kamer met lichtknop uit, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in "kopieerkamertje".
- Lichamen achterlaten in donkere kamer met lichtknop uit, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in een donkere hoek van de hal.
- Lichamen achterlaten in donkere kamer met licht kapotgeschoten, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in "kopieerkamertje".
Hmmmm...nog 1 variant...Twee bewakers laten leven...niet gek...Even proberen...
quote:En dat lukt allemaal niet ? Ik heb volgens mij de Patrouillerende bewaker met rust gelaten,..........probeer dat ook eens.
Op zaterdag 7 december 2002 09:47 schreef twi het volgende:
Tsja, ik heb nu 3 varianten geprobeerd:- Lichamen achterlaten in donkere kamer met lichtknop uit, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in "kopieerkamertje".
- Lichamen achterlaten in donkere kamer met lichtknop uit, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in een donkere hoek van de hal.
- Lichamen achterlaten in donkere kamer met licht kapotgeschoten, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in "kopieerkamertje".Hmmmm...nog 1 variant...Twee bewakers laten leven...niet gek...Even proberen...
quote:ook vast in level 4???
Op zaterdag 7 december 2002 09:47 schreef twi het volgende:
Tsja, ik heb nu 3 varianten geprobeerd:- Lichamen achterlaten in donkere kamer met lichtknop uit, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in "kopieerkamertje".
- Lichamen achterlaten in donkere kamer met licht kapotgeschoten, waar ik ze bewusteloos heb geslagen. Patrouillerende bewaker in "kopieerkamertje".Hmmmm...nog 1 variant...Twee bewakers laten leven...niet gek...Even proberen...
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 10:29 schreef apengek het volgende:[..]
ook vast in level 4???
quote:bij die bewakers in die lobby ofzo met die poortjes....
Op zaterdag 7 december 2002 10:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waar zit jij vast dan ?
[Dit bericht is gewijzigd door apengek op 07-12-2002 10:46]
quote:Yep,........die kamer in waar je die sticky shit vond etc.......De deur door,......dan kom je in de kamer met die poortjes,......niet door de poortjes, maar door die machine die daar ook is. Lijkt op een bagageband ofzo...........
Op zaterdag 7 december 2002 10:37 schreef apengek het volgende:[..]
bij die bewakers in die lobby ofzo met die poortjes....
tips???
quote:thnx... maar wat doe ik met die gasten die daar staan???? als ik er 1 pak dan roept hij en komen ze allemaal :S
Op zaterdag 7 december 2002 10:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep,........die kamer in waar je die sticky shit vond etc.......De deur door,......dan kom je in de kamer met die poortjes,......niet door de poortjes, maar door die machine die daar ook is. Lijkt op een bagageband ofzo...........
quote:Niet pakken dus
Op zaterdag 7 december 2002 11:01 schreef apengek het volgende:[..]
thnx... maar wat doe ik met die gasten die daar staan???? als ik er 1 pak dan roept hij en komen ze allemaal :S
quote:Nee,...ik ben er geen 1 tegengekomen op die manier. Je gaat die kamer in met die sticky dingen en neemt de deur naar die poortjes. (je bent dan achter de poortjes geloof ik)
Op zaterdag 7 december 2002 11:01 schreef apengek het volgende:[..]
thnx... maar wat doe ik met die gasten die daar staan???? als ik er 1 pak dan roept hij en komen ze allemaal :S
Sluipend en al net rechts van je is die bagageopening ! Je komt niemand tegen !
quote:daar kom je wel iemand tegen
Op zaterdag 7 december 2002 11:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...ik ben er geen 1 tegengekomen op die manier. Je gaat die kamer in met die sticky dingen en neemt de deur naar die poortjes. (je bent dan achter de poortjes geloof ik)
Sluipend en al net rechts van je is die bagageopening ! Je komt niemand tegen !
quote:Ja,....klopt, maar die kan je stilletjes negeren !
Op zaterdag 7 december 2002 11:11 schreef apengek het volgende:[..]
daar kom je wel iemand tegen
die staat daar te kijken richting die poorten
quote:ik ben er voorbij
Op zaterdag 7 december 2002 11:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,....klopt, maar die kan je stilletjes negeren !
quote:Ej
Op zaterdag 7 december 2002 11:44 schreef apengek het volgende:[..]
ik ben er voorbij
Nu met de lift omhoog.......de vervelendste stukken van level 4 moeten nog komen !
quote:ik moet nu mn geweer ophalen... dus ik ben nog wel ff bezug...
Op zaterdag 7 december 2002 11:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ej
Nu met de lift omhoog.......de vervelendste stukken van level 4 moeten nog komen !
quote:Ik ben bang dat na dit spel ff geen cool spel meer is.. alles valt tegen na SC ben ik bang... voorlopig in ieder geval..
Op zaterdag 7 december 2002 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben in de laatste missie..(denk ik)..
Grinko en Feilong zijn dood en ik moet nu Nikoladze vinden..
Ik hoop dat ik um vandaag uit kan spelen..
Dan kom ik met mijn eindoordeel.. Dit is trouwens een van de moeilijkste games die ik ooit heb gespeeld!!
quote:Ja..Dat weet ik wel zeker.
Op zaterdag 7 december 2002 15:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ben bang dat na dit spel ff geen cool spel meer is.. alles valt tegen na SC ben ik bang... voorlopig in ieder geval..
quote:Nee hoor,...ik ga FFX opnieuw gamen.
Op zaterdag 7 december 2002 15:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ben bang dat na dit spel ff geen cool spel meer is.. alles valt tegen na SC ben ik bang... voorlopig in ieder geval..
quote:Vindt je ? Tja,...hij is moeilijk, maar echt HEEL moeilijk is ie ook weer niet. Tis echt een spel waarbij je je eigen manier moet vinden.
Op zaterdag 7 december 2002 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben in de laatste missie..(denk ik)..
Grinko en Feilong zijn dood en ik moet nu Nikoladze vinden..
Ik hoop dat ik um vandaag uit kan spelen..
Dan kom ik met mijn eindoordeel.. Dit is trouwens een van de moeilijkste games die ik ooit heb gespeeld!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |