Als je gewoon een sociaal leven hebt kan je vast wel irl iemand ontmoetenquote:Op zondag 25 december 2016 03:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ben gewoon wat terughoudender nu. Zo'n date als die is wel kut, maar die zenuwen van tevoren zijn ook vervelend
Lijkt me leuker om iemand IRL te ontmoeten ook, maar ja, dat zie ik dan weer niet gebeuren zeg maar
Gelukkig ging daarna Ronod even proefdraaien en die zei meteen "Wat was dat?" over die vrouw.quote:Op zondag 25 december 2016 03:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Zulke dingen kan ik echt nooit aan, van die plaatsvervangende schaamte, tering
Ja, dat heb ik op zich wel. Maar het komt zelden voor dat je eigenlijk echt iemand ontmoet, zelfs in een kroeg niet ofzo. Iedereen blijft toch een beetje bij zijn eigen groepjequote:Op zondag 25 december 2016 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je gewoon een sociaal leven hebt kan je vast wel irl iemand ontmoeten. Heb jij echt veel zenuwen voor die date? Altijd wel wat nerveus, maar als je elkaar eenmaal ontmoet hebt is dat wel meteen verdwenen.
Ben je al lang single?quote:Op zondag 25 december 2016 03:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik op zich wel. Maar het komt zelden voor dat je eigenlijk echt iemand ontmoet, zelfs in een kroeg niet ofzo. Iedereen blijft toch een beetje bij zijn eigen groepje
Bij rokers heb ik wel vaak het gevoel alsof hun dat vaker luktDan gaan ze buiten roken enzo, dan lukt het wat makkelijker. Misschien moet ik gaan roken
Lolquote:
Je komt nooit in gesprek met andere mensen in een kroeg of club? Dat overkomt mij altijd de zeldzame keren dat ik uitgaquote:Op zondag 25 december 2016 03:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik op zich wel. Maar het komt zelden voor dat je eigenlijk echt iemand ontmoet, zelfs in een kroeg niet ofzo. Iedereen blijft toch een beetje bij zijn eigen groepje
Bij rokers heb ik wel vaak het gevoel alsof hun dat vaker luktDan gaan ze buiten roken enzo, dan lukt het wat makkelijker. Misschien moet ik gaan roken
Ik heb eigenlijk alleen maar ooit een vriendinnetje gehad van mijn 13-16. Lijkt jong (is het ookquote:
Wel seks mee gehad?quote:Op zondag 25 december 2016 03:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar ooit een vriendinnetje gehad van mijn 13-16. Lijkt jong (is het ook), maar dat was toch wel echt mijn eerste liefde zeg maar. Daarna niks echt serieus meer ofzo
Mwah.. Wel kleine gesprekjes ofzo, maar niets meer dan dat. Of ik pak het compleet verkeerd aanquote:Op zondag 25 december 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt nooit in gesprek met andere mensen in een kroeg of club? Dat overkomt mij altijd de zeldzame keren dat ik uitga
Wel klein beetje herkenbaar ja. Mijn eerste relatie (16-19) was ook het meest serieus.quote:Op zondag 25 december 2016 03:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar ooit een vriendinnetje gehad van mijn 13-16. Lijkt jong (is het ook), maar dat was toch wel echt mijn eerste liefde zeg maar. Daarna niks echt serieus meer ofzo
Hm. Nee. Hij is wel leuk verder hoorquote:Op zondag 25 december 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klinkt niet alsof je net over de vloer hebt gekropen van het lachen.
Maar ben je wel weer op zoek nu? Of ben je dat altijd welquote:Op zondag 25 december 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel klein beetje herkenbaar ja. Mijn eerste relatie (16-19) was ook het meest serieus.
Ik heb ook geen idee hoe je meisjes moet versieren verder, maar als je met een groepje bent kan je toch wel naar een ander groepje gaan ofzo.quote:Op zondag 25 december 2016 03:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah.. Wel kleine gesprekjes ofzo, maar niets meer dan dat. Of ik pak het compleet verkeerd aan
quote:Op zondag 25 december 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel klein beetje herkenbaar ja. Mijn eerste relatie (16-19) was ook het meest serieus.
Mijn favoriete cabaretier uit Nederlandquote:Op zondag 25 december 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Nee. Hij is wel leuk verder hoor
quote:Op zondag 25 december 2016 03:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar ben je wel weer op zoek nu? Of ben je dat altijd wel
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |