Ja ik ging een dag eerder als jijquote:
Naar concerten in de Arena gaanquote:Op zondag 25 december 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ging een dag eerder als jij![]()
Maar ja, oudere albums zijn veel beter ja. Die nummers als Yellow, Fix you, Clocks, echt geweldig.
Vond het voorprogramma echt dramatisch trouwens. Maar kwam ook door die kutakoestiek
Beetje wel jaquote:Op zondag 25 december 2016 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Niks om over te praten?
Boeiend. Gratis naar zo`n grote artiest gaan. Al speelde hij in jouw slaapkamer was ik nog gegaanquote:Op zondag 25 december 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar concerten in de Arena gaan
Dat is altijd pijnlijkquote:Op zondag 25 december 2016 02:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Beetje wel jaHet gesprek viel niet per se vaak heel erg stil of zo, ging wel een beetje moeizaam, het was gewoon een oppervlakkig gesprek en het ging eigenlijk nergens over. Nee, ging kut
Ja, kloptquote:Op zondag 25 december 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ging een dag eerder als jij![]()
Maar ja, oudere albums zijn veel beter ja. Die nummers als Yellow, Fix you, Clocks, echt geweldig.
Vond het voorprogramma echt dramatisch trouwens. Maar kwam ook door die kutakoestiek
Die La Havas kende ik niet, die eerste was Alessia Cara, die is best bekend toch?quote:Op zondag 25 december 2016 02:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, kloptDie eerste heb ik niet echt meegemaakt, maar Lianne La Havas is heel goed. Ik zag haar later nog in een kleine zaal, maar zo'n meisje met een gitaar in een zaal met die enorme galm
Klonk niet lekker nee
Parachutes en A Rush Of Blood To The Headgoden
Dat heb ik echt niet met muzikanten dat ik er echt heen wil.quote:Op zondag 25 december 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend. Gratis naar zo`n grote artiest gaan. Al speelde hij in jouw slaapkamer was ik nog gegaan
Hoezo niet dan? Als je wel een vriendin wil opzich kan het wel handig zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 02:58 schreef richolio het volgende:
[..]
JaRip
Sindsdien niet meer op Tinderdate geweest. Beter wel
Ik ben ook niet superhyped hoor voor concerten. Maar als je er eenmaal live bij bent wel gaaf.quote:Op zondag 25 december 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet met muzikanten dat ik er echt heen wil.
Wel met cabaretiers.
Hoe is het met de hand?quote:
Ja volgens mij wel, ze heeft wel zo'n heel bekend nummertje volgens mijquote:Op zondag 25 december 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die La Havas kende ik niet, die eerste was Alessia Cara, die is best bekend toch?
En ik zou ook nog wel keer naar cabaretvoorstelling willen jaquote:Op zondag 25 december 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet met muzikanten dat ik er echt heen wil.
Wel met cabaretiers.
Lijkt mij echt geen bal aanquote:Op zondag 25 december 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet superhyped hoor voor concerten. Maar als je er eenmaal live bij bent wel gaaf.
Ja, Wild Thingsquote:Op zondag 25 december 2016 03:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, ze heeft wel zo'n heel bekend nummertje volgens mij
Ik zit al een jaar te wachten tot ik eens naar Ronald Goedemondt zijn show kan, maar die kaarten zijn zo teringsnel uitverkochtquote:Op zondag 25 december 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zou ook nog wel keer naar cabaretvoorstelling willen jaLijkt me lachen
Ja dat wel, maar ik ben gewoon wat terughoudender nu. Zo'n date als die is wel kut, maar die zenuwen van tevoren zijn ook vervelendquote:Op zondag 25 december 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Als je wel een vriendin wil opzich kan het wel handig zijn.
Die ken ik niet echt. Zou Daniel Arends wel leuk vindenquote:Op zondag 25 december 2016 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar te wachten tot ik eens naar Ronald Goedemondt zijn show kan, maar die kaarten zijn zo teringsnel uitverkocht
Zulke dingen kan ik echt nooit aan, van die plaatsvervangende schaamte, teringquote:Op zondag 25 december 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was ook een keer naar proefvoorstellingen van cabaret en toen trad een vrouw een kwartier op waar niemand ook maar heeft moeten glimlachen.
Man wat was dat pijnlijk, kreeg het er warm van.
quote:Op zondag 25 december 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt. Zou Daniel Arends wel leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |