Hun seksuele moraal ligt vaak ook net iets te laag naar mijn voorkeuren.quote:Op zondag 25 december 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat type vrije school mensen.
Was vorig jaar naar een open dag op het Rietveld, daar stikt het van dat volk. Werd er heel ongemakkelijk
Jij hebt een hoog libido?quote:Op zondag 25 december 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hun seksuele moraal ligt vaak ook net iets te laag naar mijn voorkeuren.
Maar ze zijn qua uiterlijk best cute vaak
Nee, totaal niet.quote:
Uit mijn ervaring dan. Ik kende vroeger ook paar mensen die op vrije school zaten. Het is toch allemaal beetje meer naar free love, hippie achtige levensstijlquote:Op zondag 25 december 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan dat hun seksuele moraal laag ligt?
Nu vraag ik me af of je de Sense8 kerstspecial al gezien hebtquote:Op zondag 25 december 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring dan. Ik kende vroeger ook paar mensen die op vrije school zaten. Het is toch allemaal beetje meer naar free love, hippie achtige levensstijl
quote:Op zondag 25 december 2016 02:34 schreef richolio het volgende:
Klinkt alsof ik naar zo'n school moet
Nee, maar ik las al wat over een seksscene zoals in seizoen 1. Weer een aardige parallelle orgie?quote:Op zondag 25 december 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of je de Sense8 kerstspecial al gezien hebt
Ik moest daar weer hard om lachen, het is wel duidelijk dat die makers ook even willen laten merken hoe openminded ze zijnquote:Op zondag 25 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik las al wat over een seksscene zoals in seizoen 1. Weer een aardige parallelle orgie?
Ik totaal niet.quote:Op zondag 25 december 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik verder ook niet heel conservatief en traditioneel denk ik.
Zou jij een open relatie aan kunnen gaan met je vriendin?quote:Op zondag 25 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik totaal niet.
Er kunnen altijd nieuwe tradities komen
Ik denk dat Inso zich dood zou ergeren aan Sense8 jaquote:Op zondag 25 december 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest daar weer hard om lachen, het is wel duidelijk dat die makers ook even willen laten merken hoe openminded ze zijn
Jij ook Fylax. Ga je je vriendin nog een beurt geven onder de mistletoe?quote:
Nee daar zou ik veel te onzeker voor zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij een open relatie aan kunnen gaan met je vriendin?
Ik heb de hele aflevering gekeken met een glimlach omdat ik aan Inso dacht. Ook al omdat iemand een opmerking maakte dat rijke mensen dan meer belasting moeten betalenquote:Op zondag 25 december 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Inso zich dood zou ergeren aan Sense8 ja
Ik zou dat ook echt niet kunnen. Ik snap dat ook nooit zo, je wil je vriendin toch gvd niet delenquote:Op zondag 25 december 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij een open relatie aan kunnen gaan met je vriendin?
Geen idee, denk dat je het niet ziet als delen als je al echt vet lang getrouwd bentquote:Op zondag 25 december 2016 02:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou dat ook echt niet kunnen. Ik snap dat ook nooit zo, je wil je vriendin toch gvd niet delen
Dan raak je sowieso paranoia als je weet dat je vriendin door iemand anders een beurt krijgt.quote:Op zondag 25 december 2016 02:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou dat ook echt niet kunnen. Ik snap dat ook nooit zo, je wil je vriendin toch gvd niet delen
neehoor hahaquote:Op zondag 25 december 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook Fylax. Ga je je vriendin nog een beurt geven onder de mistletoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |