Nooit die hype om haar gesnapt, vind haar echt niks aan.quote:Op zondag 25 december 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence is erg vervelend ja.
Mwah, ze is zo zeurderig.quote:Op zondag 25 december 2016 02:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se vervelend, maar zij en die Crisp Rat zie je in letterlijk elke film tegenwoordig.
La La Landquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arrival
Passengers
La La Land
Nocturnal Animals
I, Daniel Blake
Collateral Beauty
Toni Erdmann
Hacksaw Ridge
Je hebt haar kut gezien?quote:Op zondag 25 december 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ze is zo zeurderig.
En ik kan die vieze kut van dr niet vergeten
quote:Op zondag 25 december 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind kerst ook een prima tijd hoor, met het eten en Home Alone etc kijken. Maar verder heb ik zeer weinig met alle andere standaardfeesten. Oud en Nieuw boeit me ook echt geen neuk bijvoorbeeld, laat lekker gaan zo'n nieuw jaar.
Ik ga er morgen heen, daarb en ik ook zo benieuwd naar, lijkt me echt een geweldige filmquote:
Ja, die Hollywoodleak tochquote:
Was naar de voorpremiere zondag en het is echt GEWELDIGquote:Op zondag 25 december 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er morgen heen, daarb en ik ook zo benieuwd naar, lijkt me echt een geweldige film
Sowieso 2 van mijn favoriete acteurs
En dan mensen geforceerd een gelukkig nieuwjaar wensen, alsof dat zo boeiend is allemaalquote:Op zondag 25 december 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oud en Nieuw vind ik wel grappig ja. Iedereen doet daar altijd heel gestresst over en koortsachtig zoeken dat je maar niet alleen bent of niets te doen hebt die dag, maar als het dan eenmaal voorbij is dan praat niemand er ook meer over
Dat drink ik echt nooit meer.quote:Op zondag 25 december 2016 02:07 schreef supersof het volgende:
Vies veel frisdrank gedronken vandaag
Was paar jaar geleden. Echt aardig wat bekende actrices die daar naakt geleaked zijn. Meeste stelde niet zo veel voor. Paar billen van Ariane Grande bijv. maar die fotos van J.Law waren echt ranzigquote:
Grote kans dat hij Best Picture wordt bij de Oscars volgend jaar. Sowieso veel goeie muziekfilms laatste jaren.quote:Op zondag 25 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net die trailer gezien van La La Land.
Ziet eruit als een film waar ik enorm zenuwachtig van raak en vlekken in mijn nek van krijg.
Had het liever gezien van Ariane Grande danquote:Op zondag 25 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was paar jaar geleden. Echt aardig wat bekende actrices die daar naakt geleaked zijn. Meeste stelde niet zo veel voor. Paar billen van Ariane Grande bijv. maar die fotos van J.Law waren echt ranzigBehaarde kut bahbahbah
Ik ben niet zo van de heppie de peppie muziekfilms, geef mij maar lekker rauwe, mindfuckerige thrillers.quote:Op zondag 25 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote kans dat hij Best Picture wordt bij de Oscars volgend jaar. Sowieso veel goeie muziekfilms laatste jaren.
Whiplashgod
Is ook van de makers van Whiplash jaquote:Op zondag 25 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote kans dat hij Best Picture wordt bij de Oscars volgend jaar. Sowieso veel goeie muziekfilms laatste jaren.
Whiplashgod
http://myfappening.org/wp(...)wrence-naked-112.jpgquote:Op zondag 25 december 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het liever gezien van Ariane Grande danMaarja moet die Lawrence lekker zelf weten of ze het scheert of niet, misschien vond haar vriend dat wel lekker.
Heb dat expres niet bekeken. Die foto's waren niet bestemd voor publiek. Ik vind zoiets al lullig genoeg zonder ook nog eens te gaan haten op iemands geslachtsdeel. Kun je namelijk zelf weinig aan doen.quote:Op zondag 25 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was paar jaar geleden. Echt aardig wat bekende actrices die daar naakt geleaked zijn. Meeste stelde niet zo veel voor. Paar billen van Ariane Grande bijv. maar die fotos van J.Law waren echt ranzigBehaarde kut bahbahbah
Wat ziet zo'n kut er toch eigenlijk onsmakelijk uit als je er objectief naar kijktquote:Op zondag 25 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://myfappening.org/wp(...)wrence-naked-112.jpg
hoe weten ze nou weer dat zij dat isquote:Op zondag 25 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://myfappening.org/wp(...)wrence-naked-112.jpg
piemels ookquote:Op zondag 25 december 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ziet zo'n kut er toch eigenlijk onsmakelijk uit als je er objectief naar kijkt
Heel album he.quote:Op zondag 25 december 2016 02:15 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weten ze nou weer dat zij dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |