Arrivalquote:
Even de beschrijvingen gelezen, zijn allemaal niet echt films waarvan ik denk "dat moet ik zien"quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arrival
Passengers
La La Land
Nocturnal Animals
I, Daniel Blake
Collateral Beauty
Toni Erdmann
Hacksaw Ridge
Ik heb ze ook nog niet allemaal zelf gezien, maar net als met series ga je toch op reviews af he.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even de beschrijvingen gelezen, zijn allemaal niet echt films waarvan ik denk "dat moet ik zien"
Van dat Collateral Beauty zag ik de trailer en was het begin wel interessant, maar daarna leek het toch de wat saaie en vage kant op te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet allemaal zelf gezien, maar net als met series ga je toch op reviews af he.
Heb je Hacksaw Ridge trailer gezien? Vond je die niet tof eruit zien? Was gave filmquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van dat Collateral Beauty zag ik de trailer en was het begin wel interessant, maar daarna leek het toch de wat saaie en vage kant op te gaan.
Gewoon lekker serietjes kijken, niks mis mee.
Ik hou niet zo van legerfilms.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Hacksaw Ridge trailer gezien? Vond je die niet tof eruit zien? Was gave film
Lekker filmpjes kijken ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon lekker serietjes kijken, niks mis mee.
je moet gewoon op YouTube cutscenes van games kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker filmpjes kijken ook niet
Lekker boekjes lezen ook niet
Alleen spelletjes spelen heb ik dan weer een stuk minder mee. Al vind ik tegenwoordig dat er wel erg mooie games uit komen
Ik game ook nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker filmpjes kijken ook niet
Lekker boekjes lezen ook niet
Alleen spelletjes spelen heb ik dan weer een stuk minder mee. Al vind ik tegenwoordig dat er wel erg mooie games uit komen
Passengers gisteren gezien en is kut.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arrival
Passengers
La La Land
Nocturnal Animals
I, Daniel Blake
Collateral Beauty
Toni Erdmann
Hacksaw Ridge
Daar doen ze op fok niet aanquote:
Geforceerde gezelligheid had ik voor fok echt nog nooit gehoord van iemand tijdens kerstquote:
Ik wel, vond dat zelf ook altijd. En in veel gevallen is dat ook zo.quote:Op zondag 25 december 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geforceerde gezelligheid had ik voor fok echt nog nooit gehoord van iemand tijdens kerst
Ja mja, je kan dan alles wel beargumenterenquote:Op zondag 25 december 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel, vond dat zelf ook altijd. En in veel gevallen is dat ook zo.
Maar dat ligt er gewoon aan in hoeverre je de situatie analyseert en relativeert.
Ook echt acteurs gekozen die me onderhand de keel uitkomen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Passengers gisteren gezien en is kut.
Dat doe ik ook wel op meer dagen dan alleen met kerst, is alleen een excuus dit.quote:Op zondag 25 december 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mja, je kan dan alles wel beargumenteren
Waarom zou ik 2 dagen me volvreten en met familie gezellig doen terwijl het ook op alle anderen dagen kan?
Daar zou ik wel moeite mee hebben mocht ik ook een vriendin hebben, voelt heel geforceerd en is toch leuker om spontaan een cadeau te geven of iets leuks te doen. Legt alleen maar een druk op je, walgelijk.quote:Waarom zou ik speciaal op Valentijnsdag m`n vriendje/vriendin verwennen terwijl dat ook het hele jaar kan?
Nee hoor, want sommige feesten zijn helemaal niet boeiend om te vieren en bepaal ik lekker zelf wat ik wel en niet vier. Moet toch ook kunnenquote:Je kan ook gewoon accepteren dat het bestaat en het dan ook gewoon vieren zonder rebels te zijn
Tuurlijk moet het kunnen, maar ik heb wel het idee dat veel mensen het haten omdat het ingebakken zitquote:Op zondag 25 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel op meer dagen dan alleen met kerst, is alleen een excuus dit.
[..]
Daar zou ik wel moeite mee hebben mocht ik ook een vriendin hebben, voelt heel geforceerd en is toch leuker om spontaan een cadeau te geven of iets leuks te doen. Legt alleen maar een druk op je, walgelijk.
[..]
Nee hoor, want sommige feesten zijn helemaal niet boeiend om te vieren en bepaal ik lekker zelf wat ik wel en niet vier. Moet toch ook kunnen
Jennifer Lawrence is erg vervelend ja.quote:Op zondag 25 december 2016 01:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook echt acteurs gekozen die me onderhand de keel uitkomen.
Niet per se vervelend, maar zij en die Crisp Rat zie je in letterlijk elke film tegenwoordig.quote:Op zondag 25 december 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence is erg vervelend ja.
Ik vind kerst ook een prima tijd hoor, met het eten en Home Alone etc kijken. Maar verder heb ik zeer weinig met alle andere standaardfeesten. Oud en Nieuw boeit me ook echt geen neuk bijvoorbeeld, laat lekker gaan zo'n nieuw jaar.quote:Op zondag 25 december 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk moet het kunnen, maar ik heb wel het idee dat veel mensen het haten omdat het ingebakken zitTraditie is niet per se iets slechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |