abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 16:57:30 #101
368283 ato
pi_170287279
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ha. Dit maakt me gelukkig. Geen oud utopianen hierbij *O* *O* *O* *O*
Och god, had hij zich ook opgegeven..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170296686
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:33 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Op zich zou het niet zo'n big deal moeten zijn, alleen heerst er daar nogal een stigma over transgenders (dat krijg je als Caitlyn Jenner het enige 'rolmodel' is). Ik denk dat als dit 15 jaar geleden in ER was gebeurd er hier ook veel #ophef was geweest. Nu weten we door o.a. Valentijn de Hingh en Loiza Lamers en al die Arie Boomsma-shows dat het ook maar gewone mensen zijn.
'Baardmans' is nu al een tijdje in therapie, krijgt doodsbedreigingen van SJW's die ook zijn werkgever massaal opbelden waardoor hij is ontslagen. En dat terwijl hij totaal niet bekrompen is, zelf openlijk gay. Murica
Echt waar?

Holy crap man.

Dat hele SJW gedoe begint me onderhand aardig de keel uit te hangen, met zogenaamde morele verhevenheid. :r

Wat mij betreft geven we baardmans SJW-asiel in Nederland.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_170297350
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nooit iets van gezien, maar baardmans is een held! Volledig eens met zijn statement t.o.v. de hypocrieten.

En wtf dat hij die Zeke exposed. Als je bent wie je bent, wilt zijn wie je wilt zijn, dan kom je daar ook voor uit.
Ik weet niet helemaal hoe het voelt, maar ik denk dat de meeste transgenders zich gewoon man/vrouw voelen als ze eenmaal de geslachtsverandering ondergaan hebben. (Daarvoor ook al maar dan werkt het lichaam nog niet mee)
Het transgender-element is dan niet zo zeer meer wie ze zijn, alleen een herinnering aan wat ze in het verleden meegemaakt hebben.

Als ik mensen vertel dat ik homo ben vertel ik er ook niet bij dat ik 20 jaar geleden nog wel eens verliefd ben geweest op een meisje. Je identiteit is wie je nu bent, alles wat daar vooraf aan gegaan is hoeft niemand persé te weten. 't is wat anders als er naar gevraagd wordt en je er over liegt, maar niemand is verplicht zijn hele hebben en houden te delen met mensen die ie pas net kent.

Daarnaast: voor het spel was het totaal niet relevant. Ik betwijfel dat de rest van de kandidaten hun hele leven in die paar weken met elkaar gedeeld hebben.
pi_170297746
Vergis je niet dat iemands levensverhaal, en de struggles die je hebt meegemaakt weldegelijk relevant kunnen zijn. In tegenstelling tot ER, wordt in Survivor de winnaar bepaald door een jury, bestaande uit iedereen die de samenstelling tot de finale heeft gehaald. Dat betekent dus dat zij bepalen wie wint, dat kunnen ze doen door te kiezen voor degene die het strategisch het beste heeft gespeeld, of degene die ze het meest de miljoen gunnen. Als jij in de finale een verhaal kunt ophouden hoe moeilijk je leven is geweest, hoe je veranderd bent in de afgelopen weken, of hoe hard je het geld nodig hebt voor een goede zaak, dan kan dat de doorslag geven voor de winst.

Varner was zo paranoia: hij dacht Zeke het zo hard wilde spelen dat hij zelfs zijn transitie-verleden verzwijgt als troefkaart voor de finale, en dat verklaart dat hij Zeke hier even wilde 'outen' als 'misleider'. Uiteraard is het nogal persoonlijk en had hij dit eerst even moeten checken, nu lijkt het net alsof hij bedoelt dat transgenders goed zijn in misleiden.
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 23:04:00 #105
368283 ato
pi_170297816
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Echt waar?

Holy crap man.

Dat hele SJW gedoe begint me onderhand aardig de keel uit te hangen, met zogenaamde morele verhevenheid. :r

Wat mij betreft geven we baardmans SJW-asiel in Nederland.
Waar staat SJW voor?
Life can be a bitch, so like it..
pi_170297956
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:00 schreef Wuwwa het volgende:
Vergis je niet dat iemands levensverhaal, en de struggles die je hebt meegemaakt weldegelijk relevant kunnen zijn. In tegenstelling tot ER, wordt in Survivor de winnaar bepaald door een jury, bestaande uit iedereen die de samenstelling tot de finale heeft gehaald. Dat betekent dus dat zij bepalen wie wint, dat kunnen ze doen door te kiezen voor degene die het strategisch het beste heeft gespeeld, of degene die ze het meest de miljoen gunnen. Als jij in de finale een verhaal kunt ophouden hoe moeilijk je leven is geweest, hoe je veranderd bent in de afgelopen weken, of hoe hard je het geld nodig hebt voor een goede zaak, dan kan dat de doorslag geven voor de winst.

Varner was zo paranoia: hij dacht Zeke het zo hard wilde spelen dat hij zelfs zijn transitie-verleden verzwijgt als troefkaart voor de finale, en dat verklaart dat hij Zeke hier even wilde 'outen' als 'misleider'. Uiteraard is het nogal persoonlijk en had hij dit eerst even moeten checken, nu lijkt het net alsof hij bedoelt dat transgenders goed zijn in misleiden.
Zeke zou in dat geval het juist uit hebben kunnen melken als zielig verhaal.
Maar 'wat ben je verplicht te delen?' is sowieso een moeilijke kwestie.
Hoe zit het mensen die ooit eens overspannen waren? Ooit opgenomen zijn geweest? Meerdere keren getrouwd zijn?
Allemaal triviale dingen, van goede vrienden wil je zoiets wel weten, maar zou ik iets dergelijks op zo'n eiland delen? Nah..
Ik weet niet zo goed waar in het spectrum het 'transgender zijn' valt.
Zeker omdat Zeke zichzelf ws gewoon ziet als man. Transgender is het labeltje wat 'de maatschappij' er aan hangt.
pi_170298409
Zeker, en uiteindelijk was Varner vooral wanhopig en paranoia dat alles in het spel draait om misleiding om verder te komen. Belangrijk dingetje ter context nog: Zeke (trans) speelde in het seizoen dat hiervoor opgenomen was voor het eerst mee. Dit seizoen met oudgedienden (game-changers) is kort daarna opgenomen, maar toen was het vorige nog niet uitgezonden. Toen hij Zeke ontmoette zag hij littekens en signalen die hij ook bij transgender kennissen kent, en dacht dat hij vast als eerste trans-speler gepositioneerd moet zijn geweest in het vorige seizoen. Maar toen ze na een aantal weken bij elkaar in het kamp terechtkwamen, vertelde Zeke hier niets van, terwijl ze diepe levensgesprekken hadden. Varner dacht dus, i.p.v. dat hij dit niet principieel wilde delen, dat hij dit speltechnisch deed, want 'heel de wereld wist het al, behalve zij'. Achteraf baalt ie dat ie niet privé gewoon even direct op de man vraagt.
pi_170299068
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:04 schreef ato het volgende:

[..]

Waar staat SJW voor?
Social Justice Warriors.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_170300879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:08 schreef Wuwwa het volgende:
Survivor, de Amerikaanse ER, heeft aardig wat voorpagina's gehaald na de laatste eilandraad.
Video: http://d.pr/v/IQmL

Pijnlijker dan dit kan het niet worden in ER
Wat een gezeik joh :/
  dinsdag 18 april 2017 @ 09:56:01 #110
442280 Prisha
Moonshine!
pi_170301206
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:57 schreef ato het volgende:

[..]

Och god, had hij zich ook opgegeven..
ja samen met nog wat andere aandachtszoekende Utopianen.
Hoewel ik wel de kanttekening moet plaatsen dat ie vanaf het begin al riep dat ie ER altijd al had willen doen.

Maar tja...niet geworden. Goh, wat jammer nou >:)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_171318387
En wie waren/zijn er inactief op sociale media?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 juni 2017 @ 14:53:26 #112
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171835288
Ik hoop dat in navolging van Danny en Jan nu Dennis van PowNews meedoet

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:17:29 #113
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_171840227
Misschien Gijs Staverman? Hij is een paar weken met vakantie, en zijn collega's van Radio 2 deden in eerste instantie nogal geheimzinnig/onwetend over waar hij is.
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:24:53 #114
442280 Prisha
Moonshine!
pi_171840407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:17 schreef Digipack het volgende:
Misschien Gijs Staverman? Hij is een paar weken met vakantie, en zijn collega's van Radio 2 deden in eerste instantie nogal geheimzinnig/onwetend over waar hij is.
oeh goeie..zou het??

Zo rond Augustus krijgen we de deelnemers meestal te horen dacht ik...ben beniewd!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:28:23 #115
429367 DKUp
ON TOUR
pi_171840498
Er gaan ook geruchten over Marieke Elsinga (RTL Late Night).
SOONY
  zaterdag 1 juli 2017 @ 07:54:03 #116
442280 Prisha
Moonshine!
pi_172082653
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:28 schreef DKUp het volgende:
Er gaan ook geruchten over Marieke Elsinga (RTL Late Night).
[ afbeelding ]
dat las ik onlangs ook ergens idd.
Geruchten circuit in volle gang *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 1 juli 2017 @ 08:28:08 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172082893
Ik hoop PowNews Dennis en Ruben Koet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 09:38:44 #118
442280 Prisha
Moonshine!
pi_172083520
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 08:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop PowNews Dennis en Ruben Koet.
ken ik niet...waren die ook opvallend afwezig de laatste tijd?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:14:57 #119
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172086448
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 09:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

ken ik niet...waren die ook opvallend afwezig de laatste tijd?
Dennis van PowNed werd onlangs nog Fort Oranje afgeslagen, dus hij zal wel niet in ER zitten.

We gaan verder speculeren.
Inge Schrama??
Marieke Elsinga??
Luuk Ikkink???
Zal vast wel weer een Youtubesterrertje in zitten
Rapper Sjors??
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 1 juli 2017 @ 13:55:21 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172088920
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:14 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Dennis van PowNed werd onlangs nog Fort Oranje afgeslagen, dus hij zal wel niet in ER zitten.

We gaan verder speculeren.
Inge Schrama??
Marieke Elsinga??
Luuk Ikkink???
Zal vast wel weer een Youtubesterrertje in zitten
Rapper Sjors??
Inge schrama is pas bevallen en zit thuis met een soort burnout.

Rapper Sjors kan die act niet 24/7 volhouden denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:15:04 #121
429367 DKUp
ON TOUR
pi_172162304

Ali B?
SOONY
pi_172162361
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:14 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Dennis van PowNed werd onlangs nog Fort Oranje afgeslagen, dus hij zal wel niet in ER zitten.

We gaan verder speculeren.
Inge Schrama??
Marieke Elsinga??
Luuk Ikkink???
Zal vast wel weer een Youtubesterrertje in zitten
Rapper Sjors??
Marieke Elsinga is wel terug met een ontsteking in haar knie, dat is niet iets wat je op een normale zonvakantie oploopt toch?
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:25:01 #123
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172183897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:16 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Marieke Elsinga is wel terug met een ontsteking in haar knie, dat is niet iets wat je op een normale zonvakantie oploopt toch?
Nee, inderdaad. Misschien heeft ze een knieblessure opgelopen tijdens een van de proeven? _O-
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:57:00 #124
442280 Prisha
Moonshine!
pi_172184506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:16 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Marieke Elsinga is wel terug met een ontsteking in haar knie, dat is niet iets wat je op een normale zonvakantie oploopt toch?
klinkt verdacht :7
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_172184685
Alsjeblieft geen Ali B :') hij is nep, alles wat hij doet is gewoon een slechte act.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')