is goedquote:
Neequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je ook die man in die kooi gezien
en diegene die geplet werd door tank ?
ohja echt zo'n term die jij weetquote:
ja las het van de week toevallig op fok. Rare zaakquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja echt zo'n term die jij weet
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga helemaal NIKS met kerst doen alleen tweede kerstdag naar de film maar geen familie bezoekjes
Ja jonge, ik bedoelde niet dat ik het wil zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://heavy.com/news/201(...)-uncensored-youtube/
Ik alleen morgenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga helemaal NIKS met kerst doen alleen tweede kerstdag naar de film maar geen familie bezoekjes
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Heb eerste kerstdag niets te doen, jij ook niet begrijp ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Normaal vind ik het wel leuk om familie te zien, maar ben blij dat dat dit jaar even niet hoeft
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jaja nu weten we het wel he, ik heb de hoop al lang opgegeven hoor.
nice. Ik ga morgen met een vriendin uitetenquote:
Dat zeg ik niet, toch?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof dat alleen met familie kan
hoef gelukkig niet naar schoonfamiliequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik tweede kerstdag naar ouders en zus.
Dag erna naar de schoonouders.
jawel, moet van mijn ouders daar zijn ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb eerste kerstdag niets te doen, jij ook niet begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |