op geven moment wordt je gewoon (skinny)fatty hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben volgens mij al een paar jaar verder dan jij, broekie.
Niks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is daarmee
lijkt me ook echt leuk
dat denk ik ookquote:
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op geven moment wordt je gewoon (skinny)fatty hoor
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarmquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.
welquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geldt toch niet voor iedereen jonge, en gewoon blijven bewegen.
Dat is voldoende.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarm
Ik ken mensen die zoveel ouder zijn dan ik en echt viesveel eten en toch gewoon dun zijn. Het kan welquote:
heb je al uitslag van ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen mijn rechterarm en soms als het nodig is mijn linkerarm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat danquote:
jij begon ;squote:
We lachen samen in gedachtenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Zosk het volgende:
heb je ook die man in die kooi gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en diegene die geplet werd door tank ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |