Was vanmorgen even naar de stad daar had ik ook een paar mensen neer willen knallen gvdquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou thuis blijven met die vieze tyfusdrukte. Echt als Tristan een supermarkt had overhoop geschoten net voor kerst dan zou ik hem gelijk hebben gegeven wat een onzin.
Daarom autoquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik had geen zin om nog meer drinken mee te slepen.
wel met vlaggetjes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Omg en ik heb ook weer kaasblokjes. Ja ja allemaal lekker enz maar heb er op dit moment geen fuck aan want alles smaakt vies.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop ik wel eigenlijk. Ben er wel weer klaar mee.
wat een kutnieuws zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Catkiller het volgende:
Mijn Nutellahart pompt nog steeds goed hoor maak je geen zorgen.
Bijna kerst ehquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal ik doen, wat lief dat je om mij geeft.
Ja maar volgens mij heb jij dit standaard.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was vanmorgen even naar de stad daar had ik ook een paar mensen neer willen knallen gvd
Heb het gevoel alsof ik een marathon achter de rug heb. En met jou?quote:
Ik zal dit moment koesteren dan.quote:
Ik lees ook weer wat ik wil lezen hoor. Ik dacht dat er stond: Bij vier bakkers zit er bloed in hun oliebollen.quote:Waar in Groningen haal jij je oliebollen? Bij deze vier bakkers zit oliebollen bakken in het bloed.
Ga nou maar nieuwe legoblokjes persen uit die gesmolten bal met ouwelullenlego dan doe je ook eens iets nuttigs.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een kutnieuws zo vlak voor het weekend
Herkenbaar, zo voel ik me bijna iedere dag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het gevoel alsof ik een marathon achter de rug heb. En met jou?
Zal jou eens koesterenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zal dit moment koesteren dan.
sowquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nou maar nieuwe legoblokjes persen uit die gesmolten bal met ouwelullenlego dan doe je ook eens iets nuttigs.
TR gezet voor seksuele intimidatie.quote:
Ahw germquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo voel ik me bijna iedere dag.Nu dus ook zo ongeveer, ben echt toe aan weekend. Drie dagen weekend gvd heerlijk.
Maar waarom voel je je zo en ga je morgen ook lekker uitslapen?
Van posts van Dima ook toch dus boeiend.quote:
- langer zijn dan 1.62?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:32 schreef Montelly het volgende:
Goede voornemens 2017
- fitboy
- shredded
- killerbod
- waifu
Zo kort maar? Is normale tijd om op te staan dacht ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw germlaatste lesweek, kerstdiner kerstgala kerstontbijt kerstborrel uhhgggg
Omg ja jij ook? Wil echt tot 12 uur in bed blijven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |