Concurrentie icm meer rendement op de huur. Op zich logisch.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steeds meer winkels gaan ook gewoon 365 dagen per jaar open.
Dan bel je hun even op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ik weet niet of mn stage open is maandag gvd
De dagen van nieuwjaarsdag tot oudejaarsdag bedoel jequote:Op vrijdag 23 december 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat is PostNL gruwelijk traag rond deze dagen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De dagen van nieuwjaarsdag tot oudejaarsdag bedoel je
Niet heel vreemd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Wat is PostNL gruwelijk traag rond deze dagen.
Ik ben een keer met Pinksteren naar m'n werk gegaan. Het Centraal Station was wel heel stil.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ik weet niet of mn stage open is maandag gvd
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
2e kerstdag moet gewoon gewerkt worden toch?
nee lees het nu. Wedden dat de linksen nu gaan klagen over racial profiling. Want een blanke was niet zomaar om zijn id bewijs gevraagd!quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je neemt me in de maling.
Ha ha echt he wat een wegkijkertsquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee lees het nu. Wedden dat de linksen nu gaan klagen over racial profiling. Want een blanke was niet zomaar om zijn id bewijs gevraagd!
wat danquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:56 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zo belachelijk veel vreten gehaald
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:56 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zo belachelijk veel vreten gehaald
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lay's paprika
Dorito's
Kaasblokjes
Perenijsjes
Kroketten
Katjesdrop
![]()
![]()
Vreten alsof de wereld vergaat
ben je bbw?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lay's paprika
Dorito's
Kaasblokjes
Perenijsjes
Kroketten
Katjesdrop
![]()
![]()
Hoe laat mag ik langskomen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lay's paprika
Dorito's
Kaasblokjes
Perenijsjes
Kroketten
Katjesdrop
![]()
![]()
Ik zou het wel fijn vinden als ik 's ochtends mijn bed uit kan maar niet zo extreem.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik met jou, snoepje
Ohik haat m'n ritme, standaard 6 uur wakker
lieve dingen in m'n oorquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik tegen je zeg?
Dan kan ik beter langs komen. Maar niet nu. Want dan nies ik in je oor.quote:
jukquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kan ik beter langs komen. Maar niet nu. Want dan nies ik in je oor.
wel lekker glibberigquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een snot fabriek.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een snot fabriek.
ik lig nu eigenlijk op bedquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee jij wilde op de bank blijven
waarom niet?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Benodigdheden heb ik wel in huis, de eetlust alleen niet.
Zooo lekker hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben vast klaar voor kerst
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
o hieromquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag neusspray gekocht.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De dagen van nieuwjaarsdag tot oudejaarsdag bedoel je
is sof je vriendin/scharrel?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was bij sof gisteren, vet lief kaartje van je.
Waarom krijg ik geen kaartje???quote:
Weet wel zeker ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee lees het nu. Wedden dat de linksen nu gaan klagen over racial profiling. Want een blanke was niet zomaar om zijn id bewijs gevraagd!
Ik vind dat zo'n onzin hè. Iedereen kan om zijn ID worden gevraagd. Heb ik als blanke ook vaak zat gehad. Je kunt het ook omdraaien dat ik erover ga klagen dat ik niet de racismekaart kan trekken als er om m'n ID wordt gevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
gwn veganistisch eten word nooit ziekquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dat zo kut hé. Als er één huisgenoot hartstikke verkouden is dan kan ik er gewoon op wachten dat ik het ook ben een paar dagen later. Volgende keer ga ik mijzelf echt volledig opsluiten op mijn kamer.
ik hoef nooit m'n id kaart te laten zienquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzin hè. Iedereen kan om zijn ID worden gevraagd. Heb ik als blanke ook vaak zat gehad. Je kunt het ook omdraaien dat ik erover ga klagen dat ik niet de racismekaart kan trekken als er om m'n ID wordt gevraagd.
ben je al bruin?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
ik hoef nooit m'n id kaart te laten zien
maar sta dan ook nooit bij basisscholen terwijl ik daar niks te zoeken heb
Nee, heeft de hele dag geregend. Morgen is het weer beter weer een gaan we weer wandeltocht doen.quote:
De massagestraal van de douchekop gebruiken dan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme, badschuim werkt niet lekker.
pff zou geld terug vragenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, heeft de hele dag geregend. Morgen is het weer beter weer een gaan we weer wandeltocht doen.
Kenner.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De massagestraal van de douchekop gebruiken dan.
Preventief buurtverbod dan zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ikdat te afstandelijk vond voor jou duhquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen kaartje???
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij alleen als ik alcohol haal.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:00 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat ze naar huis gaan thoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig.
Zou best eens koffie willen drinken met wat lekkersquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig.
wat gaan jullie maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuk. M'n ma komt morgen ook helpen met het eten.
Ik wil jouw vakantie welquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
Ik zou blij moeten zijn maar heb eigenlijk helemaal geen zin in vakantie en al helemaal niet in kerst
haha, je hebt geen leven buiten schoolquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
Ik zou blij moeten zijn maar heb eigenlijk helemaal geen zin in vakantie en al helemaal niet in kerst
is goedquote:
ja, ik wil die video zien.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd die twee Turkse soldaten die verbrand zijn :s
Dat filmpje is echt zo fucking ziek.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd die twee Turkse soldaten die verbrand zijn :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |