En nu?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:28 schreef Montelly het volgende:
* Amri kwam in 2015 naar Duitsland. Daarvoor was hij als asielzoeker in Italië waar hij vier jaar lang in de gevangenis zat wegens brandstichting in een asielzoekerscentrum. In Tunesië zou hij volgens Duitse media bij verstek veroordeeld zijn voor een roofoverval.
* In Duitsland verbleef Amri in een asielzoekerscentrum in Emmerich, vlak over de grens bij Arnhem. Daar is door de politie ook gezocht naar aanwijzingen. Ook zou hij in de plaatsen Kleef, Freiburg, Dortmund en Oberhausen hebben gewoond. Sinds februari van dit jaar verbleef hij in Berlijn.
* In juni 2016 hebben de Duitse autoriteiten de asielaanvraag van Amri afgewezen. Hij kon niet direct worden uitgezet, omdat hij geen geldige identiteitspapieren had. De Tunesische documenten die nodig zijn om de man uit te zetten, zijn pas twee dagen na de aanslag in handen van de Duitse autoriteiten gekomen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:28 schreef Montelly het volgende:
* Amri kwam in 2015 naar Duitsland. Daarvoor was hij als asielzoeker in Italië waar hij vier jaar lang in de gevangenis zat wegens brandstichting in een asielzoekerscentrum. In Tunesië zou hij volgens Duitse media bij verstek veroordeeld zijn voor een roofoverval.
* In Duitsland verbleef Amri in een asielzoekerscentrum in Emmerich, vlak over de grens bij Arnhem. Daar is door de politie ook gezocht naar aanwijzingen. Ook zou hij in de plaatsen Kleef, Freiburg, Dortmund en Oberhausen hebben gewoond. Sinds februari van dit jaar verbleef hij in Berlijn.
* In juni 2016 hebben de Duitse autoriteiten de asielaanvraag van Amri afgewezen. Hij kon niet direct worden uitgezet, omdat hij geen geldige identiteitspapieren had. De Tunesische documenten die nodig zijn om de man uit te zetten, zijn pas twee dagen na de aanslag in handen van de Duitse autoriteiten gekomen.
Gewoon wegkijken.quote:
Junkfood. DUH.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ik ga nu naar de Ap. Zal ik mijn karretje volladen met junkfood of gezonde shit
Als je nootjes op zijn mag je de mijne welquote:
Dan heb ik nog pinda's.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je nootjes op zijn mag je de mijne wel
Dus nog een dag ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja man. Maar heb nu wel neusspray gekocht.
Geen idee. Hoop ik wel eigenlijk. Ben er wel weer klaar mee.quote:
Zou thuis blijven met die vieze tyfusdrukte. Echt als Tristan een supermarkt had overhoop geschoten net voor kerst dan zou ik hem gelijk hebben gegeven wat een onzin.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ik ga nu naar de Ap. Zal ik mijn karretje volladen met junkfood of gezonde shit
Het viel net bij de Jumbo wel mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Zou thuis blijven vies tyfusdrukte.
Wow rustig, denk aan je hartquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou thuis blijven met die vieze tyfusdrukte. Echt als Tristan een supermarkt had overhoop geschoten net voor kerst dan zou ik hem gelijk hebben gegeven wat een onzin.
Zal ik doen, wat lief dat je om mij geeft.quote:
Was vanmorgen even naar de stad daar had ik ook een paar mensen neer willen knallen gvdquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou thuis blijven met die vieze tyfusdrukte. Echt als Tristan een supermarkt had overhoop geschoten net voor kerst dan zou ik hem gelijk hebben gegeven wat een onzin.
Daarom autoquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik had geen zin om nog meer drinken mee te slepen.
wel met vlaggetjes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Omg en ik heb ook weer kaasblokjes. Ja ja allemaal lekker enz maar heb er op dit moment geen fuck aan want alles smaakt vies.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop ik wel eigenlijk. Ben er wel weer klaar mee.
wat een kutnieuws zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Catkiller het volgende:
Mijn Nutellahart pompt nog steeds goed hoor maak je geen zorgen.
Bijna kerst ehquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal ik doen, wat lief dat je om mij geeft.
Ja maar volgens mij heb jij dit standaard.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was vanmorgen even naar de stad daar had ik ook een paar mensen neer willen knallen gvd
Heb het gevoel alsof ik een marathon achter de rug heb. En met jou?quote:
Ik zal dit moment koesteren dan.quote:
Ik lees ook weer wat ik wil lezen hoor. Ik dacht dat er stond: Bij vier bakkers zit er bloed in hun oliebollen.quote:Waar in Groningen haal jij je oliebollen? Bij deze vier bakkers zit oliebollen bakken in het bloed.
Ga nou maar nieuwe legoblokjes persen uit die gesmolten bal met ouwelullenlego dan doe je ook eens iets nuttigs.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een kutnieuws zo vlak voor het weekend
Herkenbaar, zo voel ik me bijna iedere dag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het gevoel alsof ik een marathon achter de rug heb. En met jou?
Zal jou eens koesterenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zal dit moment koesteren dan.
sowquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nou maar nieuwe legoblokjes persen uit die gesmolten bal met ouwelullenlego dan doe je ook eens iets nuttigs.
TR gezet voor seksuele intimidatie.quote:
Ahw germquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo voel ik me bijna iedere dag.Nu dus ook zo ongeveer, ben echt toe aan weekend. Drie dagen weekend gvd heerlijk.
Maar waarom voel je je zo en ga je morgen ook lekker uitslapen?
Van posts van Dima ook toch dus boeiend.quote:
- langer zijn dan 1.62?quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:32 schreef Montelly het volgende:
Goede voornemens 2017
- fitboy
- shredded
- killerbod
- waifu
Zo kort maar? Is normale tijd om op te staan dacht ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw germlaatste lesweek, kerstdiner kerstgala kerstontbijt kerstborrel uhhgggg
Omg ja jij ook? Wil echt tot 12 uur in bed blijven liggen
Wil gwn je hoofd zachtjes tegen m'n boeken drukken en door je haar gaan en je rug strelenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gezet voor seksuele intimidatie.
Verkocht bij rug strelenquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil gwn je hoofd zachtjes tegen m'n boeken drukken en door je haar gaan en je rug strelen
quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo kort maar? Is normale tijd om op te staan dacht ik.
Er staat boeken maar ik bedoelde boezemquote:
Oh ja zo'n week, ik leef met je mee snoes.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw germlaatste lesweek, kerstdiner kerstgala kerstontbijt kerstborrel uhhgggg
Omg ja jij ook? Wil echt tot 12 uur in bed blijven liggen
182 masterracequote:
Ik met jou, snoepjequote:Op vrijdag 23 december 2016 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja zo'n week, ik leef met je mee snoes.
Sowieso tot 12 uur, dat doe ik iedere zaterdag al.
NOG BETERquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat boeken maar ik bedoelde boezem
quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
Hoi HOi,
he ik heb een vraag aan jou . op de foto van extrema outdoor staat een meid met een geel topje,( dat is echt een super mooie meid ) en ik ben nieuwsgierig of zij ook op fok staat. zo ja hoe
Laat eens een bericht achter en dan mssn wisslen we msm / mail uit.
groetjes
jaquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je lekker fokken joh of yoga
wat gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was bij sof gisteren, vet lief kaartje van je.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was bij sof gisteren, vet lief kaartje van je.
Is er al een fanpage op Facebook voor die Italiaanse agent?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
Kapster ging foto's maken na afloop lol
quote:
Indd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Supermarkt is horror in deze dagen.
wie.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is er al een fanpage op Facebook voor die Italiaanse agent?
Het is een officiële feestdag, maar er zijn natuurlijk bedrijfstakken waarin er gewoon gewerkt wordt, ook eerste Kerstdag.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
2e kerstdag moet gewoon gewerkt worden toch?
wanneer is dat gebeurt?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die agent die Anus A neerschoot
Steeds meer winkels gaan ook gewoon 365 dagen per jaar open.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is een officiële feestdag, maar er zijn natuurlijk bedrijfstakken waarin er gewoon gewerkt wordt, ook eerste Kerstdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |