Ach Max wordt al vergeleken met Senna en Schumacher en die kan die druk ook prima handelen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, ga een jongen van 15 de nieuwe Messi noemen. Totaal geen druk dat..
Ja goeie vergelijking.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach Max wordt al vergeleken met Senna en Schumacher en die kan die druk ook prima handelen.
Ik ken die voetballer verder niet, maar hij zal niet voor niks op het veld gezet zijn. Net zoals het niet voor niks is dat Max dat stoeltje in de F1 kreeg. Dus ik denk dat het inderdaad een goeie vergelijking is.quote:
Johan Derksen zei dat Ton Blanker de nieuwe Cruijff zou worden. 2 decennia eerder zou het Sjoerd de Ruiter zijn.quote:
Tot nu toe wel. Maar één goed voorbeeld maakt het nog niet heel verstandig om te doen. En dat de voetbalpers het doet, prima. Die moeten iets hebben om over te praten. Maar je eigen trainer..quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach Max wordt al vergeleken met Senna en Schumacher en die kan die druk ook prima handelen.
Freddy Adu kon als puber goed voetballen, maar had het intellect van een broodtrommel en was gewoon een (te) lieve jongen..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
We hebben ook Freddy Adu gehad en Lamptey
Garrincha ook. Werd wel twee keer wereldkampioen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Freddy Adu kon als puber goed voetballen, maar had het intellect van een broodtrommel en was gewoon een (te) lieve jongen..
Ik YouTube, jij YouTubed, wij YouTuben.. Garrincha was zijn tijd vooruit..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garrincha ook. Werd wel twee keer wereldkampioen.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 23 december 2016 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik YouTube, jij YouTubed, wij YouTuben.. Garrincha was zijn tijd vooruit..
Anderhalve kilo eiwit voor niets..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Zeg dan niks.
Laat maar. Nodeloze inspanning. Succes verder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Anderhalve kilo eiwit voor niets..
Dank je, jij ook..quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat maar. Nodeloze inspanning. Succes verder.
Ja misschien. Maargoed, het is ook niet alleen de F1 pers die over Max praat en die druk bij hem legt. Dat doet zijn baas en alle andere teambazen ook.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Maar één goed voorbeeld maakt het nog niet heel verstandig om te doen. En dat de voetbalpers het doet, prima. Die moeten iets hebben om over te praten. Maar je eigen trainer..
Mastour stond op zijn 16e in Milan een en zit nu, 4 jaar latet bij pec op de bank.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ken die voetballer verder niet, maar hij zal niet voor niks op het veld gezet zijn. Net zoals het niet voor niks is dat Max dat stoeltje in de F1 kreeg. Dus ik denk dat het inderdaad een goeie vergelijking is.
Ik heb nul verstand van voetbal, maar ik gok dat pec een slechtere club is dan milan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mastour stond op zijn 16e in Milan een en zit nu, 4 jaar latet bij pec op de bank.
https://forum.fok.nl/topic/722088/1/25quote:Op maandag 18 september 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Goed bezig tong. Koffieplanter en ik verwachten een grote toekomst.
Wij waren er in december 2016 al bij.quote:Op maandag 18 september 2017 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Goed bezig tong. Koffieplanter en ik verwachten een grote toekomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |