Een bankstel met een grijs baardje Werd geraakt op een gevoelig snaartje Zijn pen en papier.... Big Brother zei HIER!!!! Was bijna d'r uit, scheelde een haartje.
Een surfend leeghoofd uit Leiden. Ging eind'lijk 'zijn' meisje berijden. Haar vriend wordt getest. Vindt hij alles best? Een ruzie lijkt niet te vermijden.
Er was eens een schrijver te schagen die schreef als het kon hele dagen Maar wat wilden die krengen hij moest zijn schrijfspullen brengen waarom dat is moet je maar niet vragen
Een potje dat niet wist wat ze wilde Liep maar door het huis en ze gilde: Damn man en f*ck you Man!!! wat een gedoe Van mij mag ze roepen: Damn, kill me.
Een vrachtwagenrijder te schinnen kwam op een dag een huis binnen moet er 3 maanden zijn en dat vindt ie fijn er zit een kans in dat hij nu gaat winnen
Als je netjes en lekker wil eten moet je een heel klein ding niet vergeten bedank de makers van die hap Anders gaat Robin al rap van woede en kwaadheid zitten zweten
Een nieuwkomer vonden ze zozo. Ze nomineerden deze klojo. Ze mochten hem niet, maar tot hun verdriet Zei hij toen: Ik ga d'r niet uit, Beau!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Eer was eens een vrouwtje uit Goor Die mocht van de kijkers niet door. Die wilden haar kwijt Zo ging het ook met die geit Nu wonen ze samen en gaan er dus voor
Ons Deesje blijft altijd maar hopen. Een keer had hij te veel gezopen. Ze stak toen gauw heel haar tong in zijn keel. En dacht: 'die kans laat ik niet lopen'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Hieke een hoertje uit Beilen Zat haar vriendje maar wat op te geilen Zijn ballen werden blauw van die hitsige vrouw dat hij zelfs in zijn slaap zit te kwijlen
Een zanger, genaamd ali, uit Lamme Die dagelijks zijn zak stond te kammen Die zong op een keer niet echt zuiver meer hij gebruikte toen heel scherpe krammen
Eeeh, SUIRAD, het is dan wel je 'eigen' topic, maar voor je het helemaal zélf volspammt, wil je eventueel ook nog graag reacties van anderen? Nu je ze kennelijk per dozijn op de plank hebt liggen, kun je er misschien 'n paar tegelijk posten. Is maar een vraagje, hoor.
Sint mag niet naar Spanje terugkeren zonder een bezoekje aan Almere, want daar wonen een paar lamlullen daarmee kan ie zijn zak vullen, dat zal die etters wel leren!